Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 100 C4 Porrasperä

Collapse
Tämä aihe on suljettu.
X
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 100 C4 Porrasperä

    Hei!
    Olen kiinnittänyt huomioni kyseiseen autoon (Audi 100 C4 porrasperämalli) ja olisin kiinnostunut tetämään vähän faktoja tästä autosta. Elikkäs mitäs vikoja tässä mallissa on minä vuonna on tullut vika autoja yms.

    Ja sitten olen kuullut että jotkut korit ovat sinkittyjä. Mitkä mallit ovat kyseessä, ovatko vain jotkut vai onko jostakin vuodesta kaikki korit sinkittyjä?

    Olen myös kiinnittänyt huomioni tuohon 2,3l bensamoottoriin, "huhu" kulkee että olisi ikuisuus kone, onko tämä totta?

    Onko olemassa quatromallia 2,3l moottorilla?

    Kestääkö vaihdelaatikko?

    Olen todella kiitollinen kaikista faktoista ja tiedoista ja kiitän teitä kovasti jotka jaksaisivat kirjoitella tänne :).

    #2
    Mitkä mallit ovat kyseessä, ovatko vain jotkut vai onko jostakin vuodesta kaikki korit sinkittyjä?
    Jostain -86 vuodesta lähtien kaikki Audit on sinkittyjä mutta huonolla pidolla saa kyllä ruostumaan.

    Comment


      #3
      Omani on ainakin sinkitty ruosteen määrän (siis sen vähyyden) perusteella ja ainakin tuota 2.0E konetta sanoisin kohtuu ikuisuus koneeksi (443tkm mittarissa ja konetta ei ikinä avattu).

      Jos on levyt takana niin käsijarrut tuppaa jumittelemaan, mutta rummuilla olevat toimii hyvin. Korilistat tuppaa repsottamaan.

      Vaihdelaatikko pitää pientä ujellusta omassa, mutta ei mitenkään häiritsevästi sekä toimii kuitenkin hyvin, mitä nyt kytkin on vähän kulunut kun silläkin ajettu se 443tkm.

      Itse ostin tuon C4:sen kesällä halvalla ja ajattelin, että hajoo kun hajoo kunhan veisi kesän töihin, mutta auto on kyllä erittäin positiivisesti yllättänyt minut. On mukava ajaa ja kun silmä vähän aikaa oli kattonut autoa niin hyvän näköinenkin.

      Foorumilta löytyy melkeinpä kaikkiin kysymyksiin mitä tosta sulle voi tulla mieleen vastaukset haulla.

      Comment


        #4
        Väärä osasto ja hakua käyttämällä löytyy kyllä juttua.

        Comment

        Working...
        X