Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vanhoissa Audeissa 4 X 140 pulttijakoa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Vanhoissa Audeissa 4 X 140 pulttijakoa?

    En tiedä kuuluisiko mahdollisesti kori, valot ja renkaat osioon, mutta ajattelin kuitenkin kysyä täältä.
    Olen saanut kuulla että joissakin vanhoissa Audeissa on kyseinen pulttijako. Tämä asia koskettaa minua sikäli, että myös Peugeotissani on kyseinen jako. Lisäksi se löytyy joistain vanhoista Subaruista.
    Ongelmahan on arvatenkin se, että vanteita ei tuolla jaolla ole juurikaan saatavilla. Ajattelinkin siis tiedustella, onko arvon harrastajilla tietoa mistä tuollaisella jaolla voisi vanteita saada.

    Adapterien teko on myös mahdollista, tai napaan uuden jaon poraaminen. Niissä on kuitenkin oma hommansa ja laillisuuskin on vähän niin ja näin.

    #2
    C1 satku ois mun veikkaus, muistaakseni omassa rojektissani juurikin tuo jako, satavarma en oo.

    Comment


    • #3
      Riihimäellä yksityisellä hajottamolla oli sarja ATSiä 7x15 tolla 140 jaolla. Siittä würthin ohi hyvinkäälle päin hiekkatietä. Taitaa vaan olla tyhjätty koko paikka nykyään, ku ei täyttänyt vaatimuksia. Ostin ne jo kertaalleen kuplan alle, ukko mittas että jako ois ollu 130, mut ehdin pestä ne ja kattelin auton alle, notta eihän nää perhanat osu reikiin... Hintaa tais olla setillä 40?

      Comment


        #4
        No hitto! toihan täytyy käydä tarkistamassa heti. Ton jaon vanteet on meinaan sitte niin viimesenpäälle harvassa.

        Comment


          #5
          Kävinpäs tuolla laanilla, laitettu lappu aitaan että firma lopetettu, tyhjennysmyynti käynnissä ja puhelinnumero. Taidan soitella huomenna josko tuo setti vielä olisi nurkissa.

          E: kävin sitte morjestamassa sitä setää. Ei ole kuulemma aluvanteita enää koko laanilla. Sano kyllä että renkaita on paljon, ja halvalla lähtee kun tarttis saada halli tyhjäks kun poika rupee autoja rakentaan... :)

          Comment

          Working...
          X