Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kuvia ladosta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kuvia ladosta

    Taas on ollut digitaalikameroitsija jossain... 8)

    http://photobucket.com/albums/y261/l...sta/?start=all

    Kaikki kuvat nyt ei renkaat-merkkiin liity, mutta osa kuitenkin.

  • #2
    No johan on aarteita! Ei taida olla ihan pieni lato...Ei muutakun projektia pystyyn:)

    Comment


      #3
      Eikä siinä vielä kaikki...
      Mutta jos ketä kiinnostaa, niin kuvissa olevat on kyllä ostettavissa.
      Omistajan (joka siis en ole minä) yhteystiedot saa minulta.

      Comment


        #4
        Mikä audi / autounion tämä on? Onko tosta lisää kuvia?

        Comment


          #5
          Pari seuraavaa kuvaa ovat samasta HT:sta.
          Kaikki käyttökelpoiset kuvat olen laittanut esiin.
          Jos auto kiinnostaa enemmän, niin omistajan yhteystiedot saa minulta.

          Comment


            #6
            ^^ Oisko Auto Union 1000 Coupe / DKW (Donau) F93 tai 3=6 50-luvulta?

            Comment


              #7
              Eniten tuolta romujen seasta pisti silmään American Bantam roadster (Aku Ankan auto), jos se semmonen on. Muistuttaa ainakin pahasti, siinä olis jollekkin nihilistille savottaa, meinaan suomessa ei taida olla ku 2 bantamia, joista vain toinen on roadster :)

              Comment


              • #8
                Oho, Goggomobil, Glas, avo-Warre 311 ja NSU Prinz samassa paikassa noutajiaan odottamassa. Jos kävisin paikan päällä niin voisi olla pikkasen hankalaa saada minua enää pois sieltä...

                Comment


                  #9
                  Eniten tuolta romujen seasta pisti silmään American Bantam roadster (Aku Ankan auto), jos se semmonen on. Muistuttaa ainakin pahasti, siinä olis jollekkin nihilistille savottaa, meinaan suomessa ei taida olla ku 2 bantamia, joista vain toinen on roadster :)
                  Kyllä, se on Bantam, kuin myös tämä ja tämä
                  Samalla omistajalla...

                  Comment


                  • #10
                    Olisko mitenkään mahdollista valottaa, miten nuo kaikki autot on tuonne päätyny ja kauanko ovat olleet "ladossa"? Jos puhutaan 70 vuotta vanhasta autosta, niin todennäköisesti se on ehtinyt olla jossain käyttämättömänä jo yli 50 vuotta...
                    Valokuvausharrastuksen puitteissa törmään mitä mielenkiintoisempiin vanhoihin rakennuksiin ja esineisiin, joskus autoihinkin, jotka ovat olleet sijoillaan helposti sen 50 vuotta ilman että kukaan on kajonnut siihen. Se herättää ajatuksia, ja siksi heräs nytkin tällainen kysymys, että "miksi"? :)

                    Mielenkiintoisia autoja kyllä. Osa lienee niin vanhaa kalustoa että tuskin edes minun isä muistaa semmosia nähneensä, mulle kun nuo autot oli suurin osa aivan tuntemattomia. Jonkin verran tietysti "automiehen yleissivistykseen" viitaten tunnistin kalustoa.

                    Comment


                      #11
                      Taustaa täältä ;-)

                      Comment

                      Working...
                      X