Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi 80S -74 Osien etsintäkuulutus!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi 80S -74 Osien etsintäkuulutus!

    Tervehdys!
    Otsikon mukainen vanhempi B1 mallinen Audi 80S kaipailisi muutamia osia:
    - Pölykapselit
    - Takapuskuri
    - C-pilarin muoviset koristelätkät
    Vain erittäin hyväkuntoiset käytetyt tai NOS/OEM huomioidaan.
    Kaikki muukin NOS/OEM varaosa ko. automalliin kiinnostaa joten kiitos vihjeistä etukäteen!
    Viimeksi muokannut KAU-80S; 6.2.2013, 21:42.

  • #2
    Eikö kellään!?

    Comment


      #3
      Millaiset nuo pölykapselit ovat? Minulla olisi ainakin 3 kpl tällaisia, jos ne käyvät.

      Comment


        #4
        Taitaa olla vaikea Suomesta löytää hyväkuntoisia osia. Itse olen ebay.de nimisestä firmasta huudellut, mm. nuo c-pilarin koristelistat ja uusi pölykapseli.

        Comment


        • #5
          Kiitos ehdotuksesta, voitko Angra laittaa halkaisijan mitan, sekä koko kapselin että sen sisä ympyrän jossa audin merkki, niin tarkistan passaako.
          Äkkiseltään näyttäisi että autossani pienempi kokoinen tuo "sisäympyrä".

          Comment


          • #6
            Minulta pitäis löytyä tuulilasin alanurkkiin korjauspalat jossain, NOS osat mutta tarvikkeet.

            Niin ja lähes iskemätön maski, ajanpatina iskenyt kiiltäviin osiin mutta ei muistaakseni kierossa mistään! Siitä en kyllä halvalla luovu mutta sellainen löytyy :)

            Comment


              #7
              Alkuperäinen kirjoittaja KAU-80S Näytä viesti
              Kiitos ehdotuksesta, voitko Angra laittaa halkaisijan mitan, sekä koko kapselin että sen sisä ympyrän jossa audin merkki, niin tarkistan passaako.
              Äkkiseltään näyttäisi että autossani pienempi kokoinen tuo "sisäympyrä".
              Nyt vasta pääsin mittaamaan noita halkaisijoita. Koko kapselin ulkopuolelta mitattu halkaisija on n. 17cm, ehkä hitusen alle. Sisähalkaisija on vähän pienempi.
              Ympyrän, jonka sisällä on Audin merkki, halkaisija on n. 6cm.
              Click image for larger version

Name:	IMG_1492[1].jpg
Views:	1
Size:	223,3 Kt
ID:	1611055 Click image for larger version

Name:	IMG_1494[1].jpg
Views:	1
Size:	162,0 Kt
ID:	1611056

              Comment


              • #8
                Valitettavasti 80S:n pölykapselit on 22cm joten tuo 17cm on jostain muusta mallista. Mistäköhän?!

                Kyllä tosiaan Suomesta osien löytäminen tähän autoon on jo yllättävän hankalaa, vaikkei mikään varsinainen old timer olekaan!

                Kiitos viestistä antti a, pellit on minulla kuitenkin kunnossa ja maskikin varsin hyvä joten ei suoranaista tarvetta niille. Kuva ja hinta-ajatus tuosta maskista kuitenkin hieman kiinnostaisi :)
                Viimeksi muokannut porkkis; 15.2.2013, 12:56. Perustelu: yhdistetty

                Comment


                • #9
                  Taitaa olla typ81:n pillerit nuo. Mulla ainakin on tuollaiset.

                  Comment


                  • #10
                    Kannattaa soitella tarviketorille Ouluun, kehuivat että löytyy osia vanhempiin Audeihin. Itse ostin omaan mm. alkuperäiset puskurit hyvinkin sopuisaan hintaan heiltä. Olikohan myyjän nimi Tuukka.. Osaavat kyllä antaa puhelimen oikealle miehelle kun mäkelininkadulle soittelee ja kyselee vanhempaan Audiin osia.

                    MÄKELININKADUN MYYMÄLÄ[SIZE=1]
                    Mäkelininkatu 33, 90100 Oulu[/SIZE] [SIZE=2]
                    020 - 743 0981[/SIZE]

                    Comment

                    Working...
                    X