Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 2d sedan.typ81

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    80 2d sedan.typ81

    tällaseen huussiin tarviis kuskin oven ikkunan.. aika kiven alla tuntus olevan! kaikenmaailman purkamoita oon soitellu läpi mutta ei. 2purkaamoa ties kertoa että heiltä oli joku aika sitten pistetty tällaset autot prässiin..EI näin!

    #2
    Niin se menee.. Coupessa ja 2-ovisessa lienee sama ovi, neliovisessa eri?

    Comment


      #3
      Eiköhän coupen tuulilasikulma ole loivempi eli eri ovikin siis.

      Muistelen vaan a1/a2 -> spq siirtymistä, kun tehdas teki sporttiin kuskien pyynnöstä jyrkemmän lasin, joka tuli yllätys yllätys sedanista.

      Comment


      • #4
        Huhupuheiden mukaan Coupen ja 2-ovisen oven alaosa on sama, ainoastaan ikkunan kehys on eri.

        Comment


          #5
          Pitää paikkansa.. coupesta käy oven alaosa. karmi ja ikkuna erilaisia. Kyllähä iteltäki noita coupen laseja löytys mut etu osaan ylös jää about 5cm rako:)!

          Comment


            #6
            Voi olla vaikeaa löytää Suomesta 2-ovisen lasia. Liekö mallia koskaan virallisesti maahan tuotukaan. Etsi Ebaysta tai kysy www.audi-classicparts.de.

            Comment


              #7
              Eipä oo oikeen tuo germanyn kieli hallussa, mut jos sitä lasia nyt ei mistään muualta löydy.. kiitokset kuitenkin osoitteesta. ois mulla yx kokonainen auto tiedossa, mut ei suostu pelkkää lasia myymään ni joutuu varmaan hakee koko laitteen.. oispahan sit ainakin varaosia!

              Comment


              • #8
                2d osia

                Soitappa tähän numeroon: 0500282884. Sillä on kokonainen auto pihassa ilman kilpiä, niin kannattaa kysellä muitakin osia, jos kiinnostaa. Saattaa myydä koko autonkin.
                Siis auto ei ole minulla, vaan yhdellä tutulla...

                Comment

                Working...
                X