Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Coupen tekniikan vaihto

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Coupen tekniikan vaihto

    Elikkäs olis nyt semmoinen homma että löysin tuossa vm-87 olevan audi coupen joka siis on 1,8 litraisella kaasarikoneella.Tekis mieli vaihtaa isompaa konetta joko 2,2 vapari tai peräti 2,2 turbo mylly.Minkälaisia alusta tai muita muutoksia pitäisi autoon tehdä?Jos tarvitsee erillisiä,lupia mistä sellaiset luvat saa??Kaikki projektia koskeva tieto otetaan kiitollisena vastaan.Ja jos olisi tietoa että mistä löytyisi edullista ur quattron kori/leviesarjaa eli levikkeet,konepeitto,helmat ja spoilerit..

  • #2
    Turbo motti vaan keulalle ja dynolappu kourassa konttorille.

    Comment


    • #3
      Entäs mites 2.2T kone käy esim 100 tai 200 audista??Ja vaikuttaakohan se muutokseen että auto on uitettu suomeen 2004??

      Comment


        #4
        http://www.streettuningcar.net/shop.php?vaata=204
        Tuo on siis kanttikoppa, kun urq-sarjaa kyselit. Eikös tuon neloskoneen vaihtaminen vitoseen aiheuta aika paljon ohjelmaa moottorin kiinnityksen osalta ja vitonen ei taida käydä nelosen laatikkoon?

        Comment


        • #5
          Joo kanttikoppa on..kiitti vinkistä.Aika saman hintaista on kun GarageShopilla. Kyllähän se varmaan työllistää sen tekeminen, sitä juuri kyselinkin että miten paljon kiinnikkeissä on eroa ja mulla on hankinnan alla kokonainen audi 100 tai 200 mistä ottaisin koneen ja lootan.Ja ehkä jos joutuu päivittämään jarruja tai alustaa niin siitä vois ottaa nekin.

          Comment


            #6
            Neloskone taitaa olla kiinni etupalkissa ja vitonen roikkuu korista. Olikohan korin etupäässä jotain eroja noilta osin nelos ja vitosversiossa. Oletko harkinnut 1.8 20vt:tä? Mikäänhän ei kyllä voita vitoskoneen ääntä. Mulla olisi kanttikoppa viitosen vaihdelaatikko ja paljon muutakin osaa.

            Comment


            • #7
              Mistä audista tollaisen 1.8 20 Venasen koneen sais ja käviskö se samoille kiinnikkeile..tottahan se on että tällaiseen se viismukinen kävis kun nenä päähän.pitää katsoa tarkemmin niitä kiinnike systeemiä ja katsoa sen vitoskoneen laiton kohtaloa.mitäs kaikkee osaa löytyis muuta kun loota jos hankkisin sen vitosen??

              Comment


                #8
                Sen verran on eroa että nelonen on mallisarjaa 81 ja vitonen 85. Vitosturbon sovittamiseen tarttet käytännössä vitosen papruilla olevan korin.

                Vink. Semmoinen olisi edullisesti tarjolla. Pelkkä kannettava kori papereilla, siis.

                Comment


                • #9
                  Mulla on menossa vitosen laitto omaan kasikymppiin joka oli alunperin neloskoneella. Vaihelaatikon lisäksi tarttet koneen korvakkeet, jotka hitsataan runkoon. Jumppaa on tiedossa vetareitten, napojen jne. kanssa. Luultavasti tankkikin menee vaihtoon. Myöskin se neloskoneen etupalkki pitää poistaa. Kannattaa tutkia kovasti varaosaoppaita ja vertailla mitkä osat sopii.

                  Comment


                  • #10
                    20vt löytyy -95 alkaen aanelosesta, myöhemmin muistakin.

                    Comment


                      #11
                      1,8 20vt moottoriin ei sovi vanhempien neloskoneiden kiinnikkeet. Vitoskoneisen korikorviin sopivia moottorikorvakoita on olemassa

                      Comment


                      • #12
                        -Vaihda coupe mun kanssa -85 mallin 80 quattroon. On turbovitonen nokalla valmiina, paperit kunnossa ja neliveto kaupanpäälle :)

                        Comment

                        Working...
                        X