Audi 80 1.8 -85
Moottorina hyväkuntoinen DS (kovilla nostajilla)
jota muutettu:
-Ilmanputsarina itsetehty imukotelo ja kartiosuodatin (tämmönen)
-Loppuputki 2" vapaavirtaus pöntöt
Moottori toimii hyvin (näin)
Vetoja riittää ajossa 4000-7000rpm välillä
Ja sitten muutetaan seuraavaksi:
-Weber 32/36 tilalle (kunhan pierupurkki alkaa temppuilemaan)
-Kansi vaihtuu DZ kanneksi, nokkineen (toivotaan parasta että saan nämä)
-kanavia hieman siistitään ja lasketaan 0,5mm
-4-1 peltisarja (on matkahuollossa)
Moottori muuttuu hivenen ylävireisemmäksi n.4500-7500rpm
Niin minne asti on turvallista kiihdyttäessä kierrättää vakiohiluilla vw/audi 1.8 moottoria?
Ja mikä sieltä sitten pettää ensimmäisenä?
Nokka saattaa vaihtua kireämpään,
Mutta miten voisin parantaa moottoria vielä?
Moottorina hyväkuntoinen DS (kovilla nostajilla)
jota muutettu:
-Ilmanputsarina itsetehty imukotelo ja kartiosuodatin (tämmönen)
-Loppuputki 2" vapaavirtaus pöntöt
Moottori toimii hyvin (näin)
Vetoja riittää ajossa 4000-7000rpm välillä
Ja sitten muutetaan seuraavaksi:
-Weber 32/36 tilalle (kunhan pierupurkki alkaa temppuilemaan)
-Kansi vaihtuu DZ kanneksi, nokkineen (toivotaan parasta että saan nämä)
-kanavia hieman siistitään ja lasketaan 0,5mm
-4-1 peltisarja (on matkahuollossa)
Moottori muuttuu hivenen ylävireisemmäksi n.4500-7500rpm
Niin minne asti on turvallista kiihdyttäessä kierrättää vakiohiluilla vw/audi 1.8 moottoria?
Ja mikä sieltä sitten pettää ensimmäisenä?
Nokka saattaa vaihtua kireämpään,
Mutta miten voisin parantaa moottoria vielä?
Comment