Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ85 etupyöräkotelo ahdistaa!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Typ85 etupyöräkotelo ahdistaa!

    Hello!

    Olisiko mitään fiksua konstia säätää etupyörän asemaa pituussuunnassa ilman ainetta rikkovaa menetelmää?
    Auto typ85 90 quattro facelift. S2 tukivarret ja tolpat. Renkaat 205/40R17.
    Nyt setuppi on sellainen, että edestä loppuu juuri ja juuri tila kesken, eli käännettäessä rengas tervehtii etuloksun ja etuhelman muoveja.
    Riittävä siirto olis noin 10-20 mm. Jos alatukivarret heittää peilikuviksi ja vaihtaa puolta, siirtyy noin 40 mm mikä on taas liikaa takana.
    Sopisiko tuohon joku muu vag alapallo, jossa olisi hiukan eri geometria?

    TR

    #2
    Jos vaihtaa pelkät pallot puolelta toiselle? T89/b4 osastolta löytyy useita eri pallovahtoehtoja eri offseteilla.

    Comment


      #3
      Tulee liian suuri muutos jos vaihtaa vaan pallot puolelta toisella. Tuo kun on kolmella pultilla oleva / 19 mm tapilla oleva. Etkasta näyttäisi löytyvän tuota kolmepulttista/19 mm kahdella eri numerolla S2: 8A0407365 / 366 ja sitten T89: 893407365E / 366E, vaikea sanoa onko näillä eroa. Näyttäisi olevan myös 2 pulttista/19 mm palloa, joka kävisi sitten typ85 alatukivarteen... täytyy jatkaa näiden ihmettelyä.

      Comment


        #4
        S2 coupen pallossa pienempi offsetti, ts. pyörä tulee edemmäs ts. casteria tulee enemmän kuin tuolla t89 pallolla. Ero ei ole suurensuuri, 10mm luokkaa tai alle.

        Comment


          #5
          OK, tuo saattais jo riittää...täytyy kokeilla. Kiitos!

          Comment


            #6
            Onko apurungon puslat vakiot vai "offset" mallia? sieltä saisi kanssa tuollasen 10mm

            Comment


              #7
              Puslat on joo vakiot powerflexit. Ja onhan apurungon ja rungon välisiä pusliakin näköjään offsettinä. Koitan pelata ensin tuolla alapallolla...

              Comment

              Working...
              X