Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

missä tyyppikilpi?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    missä tyyppikilpi?

    elikkä olen kolunnut auton ja en löydä tyyppikilpeä mistään.
    missä se kuuluu olla? auto on audi avant 5000s (100) -86

    Ja sitten olisiko jollakin lainata kyseiseen laitokseen omistajan käsikirjaa tai sitten myydä sitä kun itselläni ei ole mitään manuaalia koko autosta.

    #2
    eikös sinne hansikaslokeroon jäänyt se lontoon kielinen manuaali? itse sitä ainakin tutkin kun se auto minulla oli.

    Comment


      #3
      jeps vaan on tuo lontoo hiukan hakusessa

      Comment


      • #4
        Eiköhän noita saksankielisiäkin löytyne, jos kerran lontoo ei taivu 8)

        Comment


          #5
          ei muutakun sana kirja esiin ja tavaamaan :=)

          Comment


            #6
            no joo kyllähän se niinkin käypi. mutta missä se tyyppikilpi luuraa??

            Comment


              #7
              Mikäli nyt luulen tietäväni mistä puhutaan, niin eikös se majaile heti siinä edessä lukkopellissä? Kaikissa vientimalleissa ei taida tuota edes olla, ehkä.

              Comment


                #8
                eipä ole lukkopellissä tässä autossa ainakaan.

                Comment


                  #9
                  Sama ongelma oli taannoin omassa 200:ssa, ei kilpeä missään ns. normaalipaikassa. Hevosmiesten tietotoimisto on kertonut, että kilpi puuttui mm. Brittein saarille menneistä kakssatkuista. Mene ja tiedä sitten tarinan todenpitävyyttä, mutta välillä näyttää esille ilmaantuvan näitä tyyppikilvettömiä Lötköjä.

                  Comment


                    #10
                    joo näin voi olla ettei sitä ole. kysyin maahantuojaltakin niin sielläkin sanoivat että sitä ei välttämättä ole ollenkaan,mutta kertoivat sitten tarvitsemani tiedot. katsoivat tehtaan tietokannasta.

                    Comment

                    Working...
                    X