Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

DKW-Audi F102 vm 65

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • DKW-Audi F102 vm 65

    TERVEHDYS KAIKILLE!

    Hallussani on otsikon mukainen ajoneuvo, jota on säilytetty ladossa pukeilla vuodesta 1975. Auto on taltioitu täydellisenä ja ajokuntoisena,eli siis hyvä entisöintikohde. Nyt valitettavasti on niin, että itse en ehdi sitä suorittaa ja sälytystilan rajallisuuden vuoksi olen todennäköisesti pakotettu luopumaan siitä. Kuitenkin kaikkinainen tieto ko. autosta olisi tervetullutta. Olen ymmärtänyt, että mallia valmistettiin verraten lyhyen aikaa ja ettei se ole kovin yleinen. Olisin mielissäni yhteydenotoista samanlaisen omistavilta tai osien saannista ja entisöinnistä tietäviltä. Saksasta saisi tietoa, mutta hallussa on vain Englanti, eikä siellä sitä oikein noteerata. Etukäteen Kiittäen.

  • #2
    Audi vai DKW?

    Taitaa olla ilmeisen outo forumilla? Laite on hyvin paljon 60 näköinen, "renkaat" grillissä, mutta 3 syl, 1000 ccm 2t mylly. Malli oli käsittääkseni viimeinen, ennen "oikeita" 4t Audeja.

    Comment


    • #3
      F102 oli viimeinen Dkw(ei siis Audi olenkaan),montaa vuotta sitä ei valmistettu eikä taidettu kovin paljoa suomeen tuoda.
      Ensimmäinen sodanjälkeinen Audi(tunnetaan nykyisin lähinnä mallina 60,ensimmäisten mamallimerkintään ei kuulunut mitään numeroa,myöhempiä versioita olivat 60:nen lisäksi ainakin 75,80 ja Super 90) oli moottoria lukuunottamatta pitkälti sama auto.
      4 rengasta ei ole alunperin Audin merkki vaan autounionin jonka muodostivat Audi,Dkw,Horsch ja Wanderer.

      Comment

      Working...
      X