Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Wanhaa kalustoa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    No kai minunkin Coupe GT:kin vanhus on, kun valmistusvuosi on 1987.
    Totaalinen harrastuspeli, jossa mielyttävä 5-mukinen 2,2. KV-mallin kone, joten
    katti ei mukavaa myrinää vaimenna. Valkoinen on pääväri ja toki type 81/85.

    Ostin työmatka-autoksi Belgiassa ja tulihan se mukaan kotosuomeen asti.
    Suomeen tuodessa, sillä tuli nuotitettua pari SM-rallia, koska motti on niin mielyttävän vääntävä ja alusta mukava sorateillä.

    Nyt se lepää talvea tallissa ja hieron sitä ajan kanssa kesäkuntoon.

    Comment


      #32
      itelle tul hommattua viime kesänä tommone 90 vm 86 2,2ku joka on turbotettu mutta syksyllä hajos jotai moottorista ja nyt pitäs ruveta kattelee kuntoon taas kesäks onkoha kellän koneita osina jos sattus olemaan tarve osille kävin yhden 90 hakemassa mutta taitaa olla 2,0 koneella seisoo myös osien luovuttajana vanha 200 5t jos ei muusta nii siitä sitten lohko toho 90,elikkä jos osia ois kaupan niin laittaapi viestiä

      Comment


      • #33
        Eipäs oo tätä vähään aikaan nostettu, mutta muillakin on varmaan päiviteltävää :)

        Eli mulla muitten merkkien lisäksi löytyy:

        - Audi Fox Gti -78. Californiamalli 80 gte:stä
        - Audi 80 Gt -74. Aika heikossa hapessa. Lähinnä varaosa-auto mutta saa nähdä innostuuko hitsaamaan, kun ei niitä joka nurkassa pyöri. Tietääkö joku onko suomessa ajokuntoisia??
        - Audi 80 Gls -79. Kohtuukuntonen ruotsiauto, mutta tällä hetkellä toimii tekniikan varaosapankkina Foxiin.

        Comment


        • #34
          Alkuperäinen kirjoittaja hynynenj Näytä viesti
          Eipäs oo tätä vähään aikaan nostettu, mutta muillakin on varmaan päiviteltävää :)

          Eli mulla muitten merkkien lisäksi löytyy:

          - Audi Fox Gti -78. Californiamalli 80 gte:stä
          - Audi 80 Gt -74. Aika heikossa hapessa. Lähinnä varaosa-auto mutta saa nähdä innostuuko hitsaamaan, kun ei niitä joka nurkassa pyöri. Tietääkö joku onko suomessa ajokuntoisia??
          - Audi 80 Gls -79. Kohtuukuntonen ruotsiauto, mutta tällä hetkellä toimii tekniikan varaosapankkina Foxiin.
          Terve Janne!

          Mulla on 80 -74 1.3 kaksi ovinen karvalakkimalli. Katsastin just syyskuussa 2008.
          Osta pois jos kiinnostaa. Meni tallipaikka alta.

          Comment


          • #35
            Terve Janne!

            Mulla on 80 -74 1.3 kaksi ovinen karvalakkimalli. Katsastin just syyskuussa 2008.
            Osta pois jos kiinnostaa. Meni tallipaikka alta.
            Ei kyllä mahdu yhtään muuta tällä hetkellä mihinkään. Oon kyl huomannu ton nettiautossa, toivottavasti löytyy hyvä koti sille.

            Comment


              #36
              -85 Urkkilaine löytyy A2:sen levikkeillä, SQ:n etupuskurilla ja isolla takasiivellä
              Tällä hetkellä projektina.

              kuva
              kuva2
              Koneena 1b, ja tarkoitus päivittää ainakin Hestecillä. Katotaan, miten ensi vuoden kesätyörahat kattaa muun restauroinnin ohessa.

              Tossa toisessa kuvassa näkyy myös typ81:ne 2.2 quattro, joka palveli ilman ongelmia pelto/jääautona VIISI! kokonaista vuota, tosin silloin 2litrasena. Nyt ei oo vaa oikein enää motivaatio riittäny kytkinongelmien takia..
              Viimeksi muokannut Quattro_4; 3.10.2009, 16:13.

              Comment

              Working...
              X