Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vaihdelaatikkotunnistus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    vaihdelaatikkotunnistus

    eli audi jotain ja laatikon kyljessä on jarru levyt ja puristimt joten etuveto .. voiko olla niin että joku tunnistaa ilman numeroa kiitos asiaan perehtyneille

    #2
    Eli jarrut on laatikossa kiinni, tälläistä ei ole kyllä vielä tullut vastaan.

    Ekana vieleen voisi tulla 60/70 vaihteen vehkeet, mikäköhän loota oli Nsu:n wankelivehkeessä? Taikkas volkkarin K70

    Comment


      #3
      70-luvun audi 100, siinä oli jarrut noin.

      Comment


        #4
        C1 audi 100 / audi 100 coupe

        Comment


          #5
          kiitosta kovasti tarkoitus on löytää kytkin tohon pooriin joka kestää noin 300 hevosta voi olla että punametallista joutuu soveltaan

          Comment


            #6
            Mikä levyn halkaisija ja montako hammasta poorissa?

            Comment


              #7
              Hevosvoima on todella huono mittayksikkö kytkimen pitävyyden ajatteluun. Kerropas vääntötavotteita ennemmin.

              Comment


                #8
                Miten tuollainen laatikko kestää noin 300hv tehoja jolloin väätöäkin varmasti on vähintään saman verran, luulisi?

                Ei varmaan ole laatikkoraukka tiennyt syntyessää moiseen rääkkiin joutuvansa :)

                Paljonko on ollut maksimi hp/vääntö tuon ikäisissä Audeissa mihin tuota on sovellettu.

                Comment


                  #9
                  Jos kirjoittajan nimimerkistä jotain yrittää arvata niin johonkin 3-pyöräiseen on menossa. Siinä tapauksessa massaa ei liene mahdottomia jolloin pahin rääkki askilta helpottunee renkaan luistona. Silti olisin hieman skeptinen ko. askin kestävyyden suhteen.

                  Comment


                    #10
                    Vihaisin kone tuolle laatikolle oli 100 GL- ja Coupe (hieno!)-malleissa käytetty 112-hevosvoimainen 1,9-työntötankovapari. Maksimivääntö oli noin 160 Nm. Enpä lähde arvailemaan, paljonko mitoituksessa oli tuohon aikaan reserviä...

                    GL-mallissa oli muuten aavistuksen pitempi perävälitys kuin karvalakkisemmissa 100- ja 100 LS-malleissa, sikäli kun tällä tiedolla on tässä yhteydessä väliä.

                    Comment


                      #11
                      hampaita on 24 ja tohon on ympätty niiteillä kiinni halkasialtaan 250mm jousi lapa.
                      pyörä on 2 renkainen
                      bemarin M70 pata eli 5000cc se vanhempi winkkeli12
                      tarkoitukseni ei ole kiusata lootaa kunhan sais kasaan tonne MMAF kaivarin näyttelyyn 16 tätä kuuta ,
                      takarengas on 18/255 ja edessä en vielä tiedä
                      kiitos kaikille vastaajille nyt tarvii mennä evakkoon tonne tallille mutta nähdään näyttelyssä

                      Edit: Jäsensin tekstiä hippasen jotta olis luettavampi //Teppo
                      Viimeksi muokannut kalsket; 8.6.2007, 13:34.

                      Comment

                      Working...
                      X