Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Apua typ-85 mittaristo? DIGI!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Apua typ-85 mittaristo? DIGI!

    Olisi tarve saada tuohon GT coupeen uusi mittaristo. Vaha oli mallia digitaalinen ja onnettoman fiksarit onnistuvat polttamaan piirikortit korjauskelvottomiksi.
    Niin nyt olisi sitten tarve löytää jostain uusi jotta saisi tuon vanhuksen liikkeelle taas.

    Mittariston varaosanumero oli 857 919 036K. Tarvitsisi saada samanlainen uusi...

    Olisin kiinnostunut myös jos joku on menossa saksassa käymään romareita tai jotain varaosaliikkeitä. on suomesta melkoisen mahdotonta löytää.

    jos jollan on tietoa tai jopa osaa niin ottakaa yhteyttä:
    Joonas
    040-5626338

    #2
    ebayssä noita on silloin tällöin myynnissä.

    Comment


    • #3
      jep kaveri kaivelee ebaria tossa aina kun kerkee ei oo itellä vaan aikaa tommotteeseen ei oo vielä tärpänny...

      Comment


        #4
        on noita digimittareita saatavana saksasta merkkiliikkeestä tilaten uusia,hintaa 1750 euroa ja muuten kaikkea muutakin,mitä suomaen audiliikkeet sanoo,ettei enää valmisteta tms.liekö kauppiaan laiskuutta vai mitä,itse käyn saksassa 10-15 kertaa voka vuosi työkeikoilla ja kaikki osat olen läytänyt mitä tarttee

        Comment


          #5
          Suomen merkkitiskit ei tunne audi classic partsin palveluja lainkaan, siinä lienee suurin syy palvelun eroon.

          Comment


            #6
            Jos kiirusta pidät niin tuosta voi saada.

            http://cgi.ebay.de/Audi-Quattro-Urqu...QQcmdZViewItem

            Comment


            • #7
              Kiitos kaikille

              Mittaristo on yhä hakusessa... ja toi viimenen ebayn linkki oli mahtava ainoo vaan, että sain mailit vasta tänään 21.4 joten huutokauppa oli jo suljettu. Nyttemmin sitte pikkusen vi****** kun se ois vielä irronnu alle 200ekua!

              Comment


              • #8
                ja vihreä siis haussa?
                minusta niitä tuntuu olevan ebayssa jatkuvalla syötöllä.

                Comment


                • #9
                  Jes

                  Kiitos kaikille auttaneille! on audi taas askeleen lähempänä katuja mittaristo on nyt hankittu.

                  nyt kun vain saisi sen johtoliittimen nastojen selitykset tuosta mallista. Olen kyllä läytänyt tuon punaisen mittariston service training manuskan mutta siinä ei johtojen paikat täsmää tuon vihreän kannsa...

                  joskos jollakin lojuisi tuo samantapainen manuska, mutta oikeasta mittaristosta?

                  Comment


                    #10
                    löysitkö kytkentä kaaviota??tarvisin kans,ainakin kierroslukumittarin signaali piuhan paikan tai värin??

                    Comment


                    • #11
                      mulla löytyy kyllä toi piirikaavio saksaks mutta se on quatrosta. Aino ero on toi GTssä oleva hetkellinen kulutus ja qssa on ahtopaine.

                      Laiton meilissä tuleen kuvat
                      Viimeksi muokannut Sandman; 10.7.2008, 18:01.

                      Comment

                      Working...
                      X