Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 1,8 kulkuongelmia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    80 1,8 kulkuongelmia

    Tietäisikö joku missä vika kun audini saavuttaa 100 km/h sen jälkeen jos haluaa ajaa lujempaa niin joutuu pistää kaasun pohjaan ja silloinkin vauhti on tasaisella 120. Lievä nousu alle sen ja alamäessä 140.
    Kone on 1,8.
    Kiitoksia vastauksista.

    E:Vähän muokattu ja allekirjoitus poistettu.
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 3.4.2007, 16:13.

    #2
    Minkä ikäinen kasikymppi? Onko pierburgin kaasarilla?
    Jos on niin kannattaa tarkistaa, että kakkoskurkku aukeaa.

    Comment


      #3
      se on 85.
      siinä on pierburg kaasari,mutta se oli korjaamolla ja siellä sanottiin että kurkut toimii??? kuinka sen toiminnan voisi tarkistaa?

      Comment


        #4
        Kyllä sinne kurkkuun katsomalla näkee, jos siitä on mennyt bensa läpi. Kokeile käsin liikutella sitä kakkoskurkun käyttövipua, että toimii herkästi.
        Onkos sytkän ajoitus tarkistettu, että kohdallaan? Kaasarin ja imusarjan välisen kumilaipan kunto?

        Comment


          #5
          kumilaippa on katsottu ja on ok.
          kakkoskurkun vipu on herkkä.
          voisko siinä olla sytkä pielessä vaikka korjaamolla säädetty???
          kun painaa kaasua reilusti ja nostaa jalan pois kaasulta niin röpisee kuin mikäkin ralli auto. pakoputki vuotaa??

          Comment


          • #6
            Kakkoskurkun toiminta kannattaa testata imemällä siitä kurkkuun tulevasta alipaineletkusta. Läppä aukeaa helposti imemällä jos toimii. Lisäksi kannattaa tarkastaa että jos toisessa kakkoskurkun alipainerasiaan tulevassa letkussa (siinä joka ei mene kurkkuun) on sellainen muovinen venttiili (viivästyttää kurkun aukeamista kylmänä) Sen pitää olla lämpimänä kiinni, niin että ei voi puhaltaa/imeä läpi.

            Ja voihan korjaamokin säätää sytkän pieleen, mutta tuskin kuitenkaan se todennäköisin vaihtoehto.

            Comment

            Working...
            X