Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi Q2.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #61
    En tiedä millainen tuo Q5 esp on, mutta ilmeisesti yhtä holhoama kuin omassa B8 Allussa oli. Voi toki olla, että olin tottunut siihen Allun espiin. Ei ihan hirveästi tullut nyt talvella ajettua sivuluisua huonojen kelien takia. Allullahan ei esimerkiksi päässy pitkää luisua ilman espin peliinpuuttumista.

    Comment


      #62
      Jos se on yhtään sukua 8V:n ESPille, se off-asento jättää korkeintaan jotain vetopyörästön lukkoja tms. peliin. En itse ainakaan ole huomannut sen puuttumista ajoon kahdella Rovaniemen jääratareissulla.

      Comment


      • #63
        Q2 vaihdelaatikko juonittelee sen verran kylmänä, että 2 -> 3 vaihto nykäisee autoa huomattavasti. Ominaisuus poistuu kilometrin ajon jälkeen. Oma auto oli Audi Center Espoossa tammikuussa tutkimukissa, jossa vika tunnistetaan. Mutta kun se ei jätä mitään jälkeä vikakoodeihin, sitä ei ole olemassa. Päivittivät uusimman softan laatikkoon ja antoivat auton takaisin. Ajelin sillä ja se sama vika oli edelleen olemassa, jokseenkin vain vähän erilaisena. Auto meni uudestaan tutkimuksiin, jossa vika edelleen tunnistetaan, mutta sitä ei ole olemassa. Myöskään tehtaalla ei ole kampanjoita asiasta.

        Tämä tiedoksi kaikille S-Tronic vaihteistolla oleville. Jos se nykii, se on normaalia. Älkää vaivautuko maksamaan 195€ turhasta, kuten minä tein.

        Comment

        Working...
        X