Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

AUDI A4 Avant Business S line 35 TFSI 110 kW MHEV S tronic

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • AUDI A4 Avant Business S line 35 TFSI 110 kW MHEV S tronic

    Moi,

    Olen uusi tällä foorumilla. 22 vuoden ajelu VW:llä vaihtuu Audiin Tammikuussa. Tilasin juuri otsikon mukaisen auton.

    Foorumilaisilla oon varmasti paras näkemys Audeista ja myös Audin huollosta. Kysyisinkin, että pidättekö huolenpitosopimusta järkevänä vai ei? VW:llä en ole koskaan huolenpitosopimusta ottanut. Merkkihuoltoa käytin aina. Vuosittaiset kilometrit jää alle 20000.

    Pahoittelen, jos tämä viestiketju löytyy jo jostain, itse en sitä löytänyt.

    Mikko


  • #2
    Mulla on 2 vuotta vanhassa A3:ssa huolenpitosopimus.
    Sinänsähän se on vain maksamista etukäteen huolloista. Ja ylijäänyt raha sitten palautetaan sinulle 3 vuoden jälkeen.
    Itse pidän siitä että maksut on tiedossa. Minä maksan 15tkm mukaan.
    Eli jos haluat ennakointia ota sopimus, jos tykkäät yllätyksistä älä ota. Itse aion ottaa sen myös seuraavaan autooni.

    Comment


    • #3
      Perhepiirissä Q2 huolenpitosopimuksella. Audin sopimus eroaa esim. BMW:n ja MB:n sopimuksista siinä, että siinä palautetaan ylijääneet rahat takaisin maksajalle. Sikäli se on hyvä sopimus. Tarkkana kannattaa olla kilometrien kanssa sopimusta tehtäessä ettei tarvitse jälkikäteen maksella ylikilometreistä.
      Viimeksi muokannut maileri; 4.7.2019, 11:21.

      Comment


      • #4
        Mutta lisää ei tarvitse maksaa jos arvio ei osu oikeaan.

        Comment


        • #5
          Meneekö Audin sopimus niin, että esim. 36kk. Olkoon nyt vaikka 40€ kk. Eli 1440€ on maksettu sopimuksen lopussa. Jos huoltokulut ovat tältä aikaväliltä 1000€ niin 440€ palautetaan käteisenä? - tietysti toimistokulut

          Comment


          • #6
            Näin se menee.
            36kk voi ottaa sillä perusmaksulla ja sitten 24kk korotetulla, jos haluaa.
            Ja tosiaankin kannattaa olla kilsojen kanssa tarkkana. Minäkin nostin arviota ekan vuoden jälkeen.

            Comment

            Working...
            X