Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

150hv -> n. 190hv, 210nm -> n. 300nm

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 150hv -> n. 190hv, 210nm -> n. 300nm

    Tuollainen otsikon tyyppinen voimanlisäys lastulla olisi suunnitteilla B6-koriseen neloseen. Eri tarjoajia suunnilleen tuollaisen lisäpotkun tuottaville lastuille on, mutta ainakin minulle on suositeltu MTM:n lastua. Mitä olette mieltä, olisiko hyvä valinta?

    Entä mitenkäs on tuon kytkimen kanssa? Kuulin huhua, että 2003 malleissa olisi ollut ongelmia tuollaisella lastulla. Mitenkäs on 2002-mallin kanssa, jollainen itselläni on.

    Mikä on käsityksenne, tarvitseeko autolle tehdä muuta tuollaisen peruslastuvirityksen ollessa kyseessä ja mitenkä voimansiirto kestänee?

    #2
    MTM on hyvä, samoin muutama muukin. Haulla löytyy mm. tämä viestiketju.

    Comment


      #3
      Samaa mieltä, ainakin vanhemmassa moottorissa, pienin varauksin :). Kannattaa varmaan harkita myös noita BSR:n PPC:tä tai Revon laitteita, joilla voi itse vaihtaa viritys- ja vakio-ohjelman välillä. Jos haluat säädetyn ohjelman, katso www.turbotec.com. Tuolta saat myös dynolaput, joista näät mitä lastulla oikeasti tuli lisää - tästäkin aiheesta on oma ketjunsa.

      Comment


      • #4
        Täytyisi varmaan sille kytkimelle jotain sitten tehdä. Mitenkäs B6-dieselmallien kytkimet, eivätkös ne olisi omiaan tuohon kun vääntökin asettuu 300nm tasoon?

        Comment


          #5
          Joskos jatkettaisiin sinne jo olemassa olevaan kytkinkeskusteluun.

          Comment

          Working...
          X