Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mikä pakosarja ja mistä A4 B5 1.8T?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mikä pakosarja ja mistä A4 B5 1.8T?

    Alkaa olemaan pakosarja ehtoo puolella samoin kuin turbokin. Turboksi tulee vakio koska järjestyy kivasti mutta mistä pakosarja kannattaa hankkia? Sekin saa olla vakio, mutta jos samaan rahaan saisi paremmin virtaavan tilalle onko ehdotuksia? Mites rosterimallit? Nämä menee molemmat samalla kertaa uusiksi joten varaudun ajoissa. Konehan on APU ja vm.2000. Pitää olla plug&play koska en harrasta palapelejä. Ja sorry jos haulla löytyis, mutta mobiili ei jostain syystää tykkää hakutoiminnosta..

    #2
    Älä ainakaan rosterisarjoihin sekaannu.

    Comment


    • #3
      http://www.futurez.fi/fi/shop/pakopu...ittaismoottori

      Tuollaista olen itselle miettinyt K04 kaveriksi.

      Comment


      • #4
        Olikos muita vinkkejä vielä? Tuo yllämainittu näyttää asialliselta mutta nopeesti googlaamalla ei löytyny mitään kehuja. Päinvastoin. Tosin olivat vanhoja keskusteluja. Onko täällä käyttäjäkokemuksia?
        Orkkista saa mutta hintaluokka menee tuon kanssa samoihin. RST-sarjoja jo neuvottiin välttämään. Syy? Veikkaan hitsauksesta aiheutuvaa vetelyä, oikaisun tarvetta ja silti mahdollisesti vuotoja. Entäs keston puolesta?
        Mites vanhan korjaus, kestääkö hitsattuna? Valun hitsailu lienee myös oma taiteenlajinsa.

        Comment


          #5
          Noi RST-sarjat on vähän hassu juttu. Esimerkiksi tubonissaneihin tunki joka toinen kiinan rst-sarjoja ja hienosti pysyivät kasassa. Eivät ratkenneet mistään. 1.8T kyljessä tuntuu joka toinen ratkeavan. Niissä tosin primääreiden pituuksissa oli melkoiset erot ja rakenne sellainen, että se ei salli minkäänsorttista venymistä. Kaipa joku malli saattaisi toimiakin. Itsellä oli SR20DET pannun kyljessä DC-sportsin todella ohkasesta tavarasta tehty 4-1 turbopakosarja ja kesti kolme vuotta hienosti. Välillä se oli ihan punahehkuinen ja lopulta kävi pitkässä vedossa niin kuumana, että sinisyyskin siitä katosi. Ei se silti mistään ratkennut. Mulla on nurkissa yks RST-sarja jota ajattelin koittaa. Jos ratkeaa, niin nakkaan RST-romukasan jatkoksi ja paan valusarjan kiltisti takas. Jos joku innokas tuon haluaa, niin kaipa mä voin tuon myydäkin.

          Tais olla tämmönen.
          http://www.ebay.de/itm/TA-Technix-Tu...item19f59657d3

          Comment


          • #6
            Noitapa on valurautaisia "No Name" versioita eBay pullollaan. Mahtaako niistä olla mihinkään?
            Ehkäpä olen ihan vain hieman skeptinen.

            http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A4-1-...item231709e403

            Comment


              #7
              http://www.turbo-parts.de/Abgastechn...mer::1103.html

              Nuo kuuluu varmaanki samaan kastiin ton teron linkkaaman sarjan kans. Mulla on toinen tommonen ylläolevan linkin mukainen sarja menossa ja tulos kuvana. :)
              Attached Files

              Comment


              • #8
                onko kukaan löytänyt pitkittäis koneeseen T3:sen laipalla olevaa pakosarjaa?

                Comment


                  #9
                  Sinne se meni, mutta eipä tuota tilaa kyllä liikaa ole. Oli suht helppo asentaa se tuonne, mutta yksi pakosarjan mutteri on aivan mulkku saada kiristettyä kunnolla. Ahtimen asennusta pakosarjaan helpottaa kuusiokantapultit ja avaimet, joissa on toisessa päässä pallopää. Alkuperäiset pultit ovat muutenkin liian pitkät tuohon sarjaan, niin kannattaa samalla hommata kuusiokolopultit. Kestosta en osaa sanoa juuri mitään. Joku audizinellä hehkutti tuota mallia, että on kestänyt hyvin ja ajellut jo seitsemän vuotta ilman halkeamia. Aika näyttää. Ainakin ahdin meni millilleen alkuperäiselle paikalle ja mm. tukiraudan pultti osui suoraan reikään. Kampikammion huohotinputken kiinnitysten alle joutuu laittamaan holkit, muuten ottaa kiinni pakosarjaan.
                  Attached Files
                  Viimeksi muokannut JM; 23.9.2015, 16:48.

                  Comment


                  • #10
                    Mä joudun varmaan tilaamaan huomenna harrasteluhaluttomuudesta johtuen OE pakosarjan itselleni. Alkaa öljynkulutus ilmeisesti yltymään siihen malliin. Tonni ajettu ja kohta taas tikku alarajalla. Turbo alkaa kilsojen puolesta oletettavasti puhaltamaan läpi niin siitä lähetään sit.

                    Comment


                    • #11
                      omaan a6 aeb joutuu ahtimen uusimaan niin meinasin päivittää k04 tilalle.

                      tuo käy siis vakio pakosarjaan kiinni,mutta oon katsellu että näihin löytyy ihan oem näköistä valupakosarjaa mikä on isommilla kanavilla?

                      kannattaako satsata k04 kanssa tuo pakosarja, millaisia eroja käytönnössä tulee jos vertaa sitä avarampaa pakosarjaa ja orkkista

                      Comment


                        #12
                        Miulla on avarampi pakosarja ja k04...
                        Mut on muitakin päivityksiä.

                        Comment


                        • #13
                          Omaani laitoin BEX koneisen orggispakosarjan, on avarampi.

                          Comment

                          Working...
                          X