Pudotin eilen A3:sta moottorin lattialle pientä remonttia varten (ketju, kytkin) ja äkkäsin samalla aika radikaalin tuntuisen (yli milli suuntaansa) säteittäisen klapin ahtimessa. Hyvin se kyllä syksyllä vielä ahtoi ja toimi mutta kaippa tuo 185tkm on tehnyt tehtävänsä.. Tietty ahdin ollut nyt talven yli kuivana mutta tuskinpa öljynpaine tuota klappia sieltä poistaa..?
Mietin nyt kuitenkin josko siihen ahtimen vaihtaisi tässä samalla, vakiohan on K03 - mitä sinne vakion lisäksi sopisi tilalle ilman mitään radikaaleja muutoksia, autossa kun ei ole mitään muuta tällä hetkellä kuin Bluefin softa ollut käytössä viimeiset 100tkm.
Jostain muistan lukeneeni että vitos/kutoskorisen GTI Golfin ahdin (K04?) olisi sopiva paikalleen? Mitenkäs muuten auton toiminta sillä, varmaan vaatisi tarkemman ohjelmoinnin tietty?
Ja tietty suosituksia/ehdotuksia mistä kunnollisen ahtimen hankkia kuitenkin järkevään hintaan.
Aikamoinen hässäkkä toi ahdin kokonaisuutena :D
Mietin nyt kuitenkin josko siihen ahtimen vaihtaisi tässä samalla, vakiohan on K03 - mitä sinne vakion lisäksi sopisi tilalle ilman mitään radikaaleja muutoksia, autossa kun ei ole mitään muuta tällä hetkellä kuin Bluefin softa ollut käytössä viimeiset 100tkm.
Jostain muistan lukeneeni että vitos/kutoskorisen GTI Golfin ahdin (K04?) olisi sopiva paikalleen? Mitenkäs muuten auton toiminta sillä, varmaan vaatisi tarkemman ohjelmoinnin tietty?
Ja tietty suosituksia/ehdotuksia mistä kunnollisen ahtimen hankkia kuitenkin järkevään hintaan.
Aikamoinen hässäkkä toi ahdin kokonaisuutena :D
Comment