Sellainen kysymys, että mitenkä/milloinka tuon bypassin kuuluu olla auki/kiinni? Itsellä on tuo OTR Bypass A4 B5 -95 1.8tq autossa kiinni. Tuntuu aika oudolta kun ajaa esim 65km/h pintakaasulla vitosella, niin kuuluu selkeä suhina että bypass on auki. Tällä hetkellä kiinni sininen jousi, mikä pitäisi olla toisiksi vahvin noista neljästä. Sitten kun kaasua polkasee kunnolla niin bypass kyllä pysyy kiinni. Mutta lähinnä kiinnostaa tuo pintakaasulla ajaminen, kuuluuko olla raollaan?
EDIT. Sen verran vielä siis että kaasu kokonaan pois aukeaa hienosti ja kaasu pohjassa pysyy hienosti kiinni.
EDIT2. Ei kukaan viitti amatööriä näissä asioissa auttaa? :D Nyt kun laitoin jäykimmän jousen (punainen 2+ bar) niin hävisi miltein kokonaan tuo ongelma,
mutta aukeaa kumminkin kun kaasun päästää kokonaan irti. Aika hassua
EDIT. Sen verran vielä siis että kaasu kokonaan pois aukeaa hienosti ja kaasu pohjassa pysyy hienosti kiinni.
EDIT2. Ei kukaan viitti amatööriä näissä asioissa auttaa? :D Nyt kun laitoin jäykimmän jousen (punainen 2+ bar) niin hävisi miltein kokonaan tuo ongelma,
mutta aukeaa kumminkin kun kaasun päästää kokonaan irti. Aika hassua
Comment