Kertokaapa, oi viisaammat, missä voisi kiikastaa. Kone ja ohjelma tiettävästi vakio --- tai ainakin persdyno sanoo niin :)
Tayskaasulla kakkosvaihteella veto on epämääräistä; tyypillisesti vetää hetken ok mutta sitten melko tarkalleen 5200 kohdalla veto pysähtyy kuin seinään, ihan kuin löisi kierrostenrajoittimen päälle.
Välillä ei kakkosella suostu nostamaan kierroksia 4000 yli lainkaan, varsinkin jos heittää vauhdista kolmoselta kakkoselle, toisinaan myös alhaalta kiihdyttäessä.
Kolmosella sen sijaan vetää melko hyvin, saman 4000 kohdalla ihan pientä empimistä mutta sen jälkeen menee niin pitkälle kuin kantti kestää. Missä kohdassa näissä muuten pitäisi olla kierrostenrajoitin kun punaviiva alkaa 6500 mutta näköjään karvan vajaa 7000 asti ainakin kiekui.
By-pass ja N75 venttiilit vaihdoin jo heti alkuun, ei auttanut. Bypass kanavassa muuten havaittavissa pienehköä öljyyntymistä, onkohan ihan normaalia? Kilsoja takana ~200t
Tayskaasulla kakkosvaihteella veto on epämääräistä; tyypillisesti vetää hetken ok mutta sitten melko tarkalleen 5200 kohdalla veto pysähtyy kuin seinään, ihan kuin löisi kierrostenrajoittimen päälle.
Välillä ei kakkosella suostu nostamaan kierroksia 4000 yli lainkaan, varsinkin jos heittää vauhdista kolmoselta kakkoselle, toisinaan myös alhaalta kiihdyttäessä.
Kolmosella sen sijaan vetää melko hyvin, saman 4000 kohdalla ihan pientä empimistä mutta sen jälkeen menee niin pitkälle kuin kantti kestää. Missä kohdassa näissä muuten pitäisi olla kierrostenrajoitin kun punaviiva alkaa 6500 mutta näköjään karvan vajaa 7000 asti ainakin kiekui.
By-pass ja N75 venttiilit vaihdoin jo heti alkuun, ei auttanut. Bypass kanavassa muuten havaittavissa pienehköä öljyyntymistä, onkohan ihan normaalia? Kilsoja takana ~200t
Comment