Tarviikose muuta kun VTT:n päästötestit jos meinaa katsastaa?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Remmiahdin S5 4.2:een?
Collapse
X
-
Vieras
Kunhan jarrut ja alustan osat vastaa todistetusti tehokkainta mallia, niin ei tarvitse kuin VTT;n tai vastaavan laitoksen todistuksen.
-
Ja teho-paino ei saa mennä 7kg/1kW yli joka lienee ensimmäinen kompastuskivi. En muista miten se korreloi mallisarjan tehokkaimman kanssa mutta nihkeästi sen ylityksiin suhtaudutaan. Oisko se ollut sillein että jos mallisarjan tehokkain, tässä tapauksessa RS5, ylittäisikin 1kW/7kg sinne saakka ei saa rakentaa mitään. Mutta Trafiltahan nuo selviää. Voi olla noiden juttujen takia tie pystyssä jos laillisen remmin meinaa laittaa.
Comment
-
Sekin vielä. 260kW vakiona josta saadaan n 1820kg omapaino 7kg/1kW teho-painosäännöllä. Omapainoksi näyttäisi ainakin Wikipedia ilmoittavan alle 1800kg eli remmiahtamalla pitäisi tehon laskea että sen saisi siltä osin kilpiin. Mutta en tiedä onko asia muuttunut viime kysymisestä...Viimeksi muokannut LongJohn; 27.5.2013, 08:22.
Comment
-
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viestiKyllähän siihen vielä tarvitaan tehotodistus ettei se mene 20% rajan yli.
Comment
-
Tarvisin tietoa tai mietteitä viisammilta, olisi tarkoitus hankkia harrasteautoksi S5 v8 koneella.
Joten onko kenelläkään remmiahdin paketeista kokemuksia? :D
- APR olisi varmasti hyvä mutta 25000€ hinta on pikkasen liikaa ja pysäytti suunnitelmat. http://www.goapr.com/products/stage3..._s5_42fsi.html
- MTM kalliimpi. http://www.mtm-online.de/en/Audi/S5/...T=m0s5350500qx
- PES 12000£ http://www.audisuperchargers.co.uk/a...ercharger.html
- TTS 10000£ http://www.tts-performance.co.uk/#!audi-s5/cbcp
Näistä TTS vaikuttaisi kiinnostavalta, mutta vaatisi ohjelmoinnin. Onko suomessa ketään joka pystyisi tälläiseen projektiin.
Tämän kaverin projekti on aika mielenkiintoinen ja siinä käyttetty juuri tätä TTS ahdinta. http://www.a5oc.com/forums/build-thr...upe-build.html
Onko kasin remmiahtaminen mahdollista toteuttaa "kohtuu" kustannuksin vai luovutanko suosiolla ja valitsen 3.0 tfsi yhdistettynä s-tronicin vaihteistoon olevan versioon. Joka olisi varmasti mielenkiintoinen ja virityspotentiaalinen, mutta kasin murinat on vaan niin mahtavat :)
Comment
-
Comment