Osaakos Repo sanoa muuta nimeä tuolla bensapumppua käyttävälle nokka-akselin seuraajalle? Kävin marmorilta kyselemässä kyseistä osaa, ja kaveri oli ihan haavi auki tiskillä eikä löytänyt räjäytyskuvista mitään sopivaa..
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
2.0 TFSI lastutus.
Collapse
X
-
-
Onko kellään autossaan tota doc-powerilta saatavaaREVO Steg 1 softaa (alimpana tolla sivulla)? Aika kovia tehon lisäyksiä lupailee noilla sivuilla. Varsinkin väännön osalta. Ihan mielenkiinnosta haluisin kuulla vähän kokemuksia tosta softasta..
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja marko85 Näytä viestiTilasin bsr 3"dp kisakatilla. Pitäisi saapua perjantaina. Varmaan tulee samanvalmistajan loppu putkisto, kun raha tilanne sallii. Kiinni laitto voi jäädä ensi vuoteen, kun nyt sattuu olemaan ajokieltoa vuosi epilepsian takia prkl. Mut on aikaa keräillä palikoita diudiin :) Turbo tekisi mieli vaihtaa kanssa, oisko tuohon sopivaa ehdottaa?
Olis kiva kuulla kommentteja t: samaa ränniä pohtiva
Comment
-
Puhut ihan asiaa. Kokemusta löytyy joo itseltäkin, ja tähän vielä sen verran että kyseisestä puljusta ei tuu IKINÄ enään mitään.
Softa oli ihan hyvä niinkaun kun kärryä ei laittanut käyntiin. Itselä ei ollut muutakun harmia kyseisen "piipin" kanssa. Saman tien kun laitoit käyntiin niin asteikossa ei riittänyt kaava, kun heitti niin laihalle että laite meinas rähjähtää siihen paikkaan. Semmosta täältä:)
Comment
-
Jos oikein muistan niin noita käppyröitä putkista/lastuista ei ole yletetty ihan sinna alhaalle asti, monasti lähtevät 2 tai 2,5 t rpm:stä.
Olen enempikin herrasmiesmäisen (dieselin omaisen) väännön perään, en tiedä 1. lastutanko näin 2.vaiko heittäiskö vaan alk.p. putken takaisin vai 3. alk.p. putkelo + lastustus sillä yläkierrosrekisteripainoitteisella teholla 'en tee mitään', auto on kumminkin eniten käytössä (työ)matka-ajossa.
Comment
-
Bensan kulutus putosi litralla ja tuli lisää tehoa!!! Diesel miestenkin paskapuheita. Myynti juttu.
Comment
-
Tovin aikaa kokeilin autoa yhdistelmällä 3" BSR Downpipe+vakio loppu, ja nyt laitoin saman valmistajan loppurännin. Alavääntö ei ainakaan heikentynyt yhtään, ja ylärekisteri parani huomattavasti. Ei enää puutumista 5000rpm kohdalla vaan vetää hyvin. Yllättäen ääni kovilla kierroksilla jopa ehkä vähän hiljeni verrattuna aiempaan yhdistelmään. Hyvältä vaikuttaa, eikä normaaliajossa liian äänekäs.
Comment
-
Tänään oli mahdollisuus koeajaa custom-lastutettua 162 kw- versiota A4 Q B7:skasta, toimipas se nätisti, normitehokäyrä oli vain nostettu hieman ylemmäs. Ja vahvistu olo että mun kaasujenvaihto toimii huonommin kuin vaikkapa vakiossa, miten on, toimiiko 'neutraalisti' lastutettu peli paremmin alle 4 t rpmn alueella vakio- vai viritys ( 3" DP/ racecat/BSR loppupää) putkella ?
Comment
-
Ajatuksena oli helpottaa motin hengitystä, toisaalta tuo 3" dp + muut kilkkeet-setti omaa maininnan 'tarvitsee toimiakseen Steg 3 ohjelman'.
Perse edellä puuhun tahi ei, itse en ole turbotietäjä (vaikka Itämaantietäjä olenkin :-) joten sitä tietoa/kokemusta kaipaan että kummalla pakoputkella oletettavasti saa nöyremmän luonteen autolle (alle 3 t rpm), viri vai vakiolla (samoilla paineilla) ?
Comment
-
joo ja siinähän se ajatus on varmasti ihan onnistunutkin. Mut en nyt ihan äkkiä keksi miks ihmeessä noin päin? Kyllä noi vakiona on niin nöyriä ku vaan voi olla, liiankin, tylsiä jopa. Hommaa nyh joku softa siihen, ni saa edes vähän luonnetta muuten loistavaan moottoriin.. Tosin ei sitä vaikusta tule ikinä huomaamaan jos läpän avautuma on alle 19% ja kierrokset jää aina alle 3200rpm......
Comment
Comment