Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

RS4 B7 turbotus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • RS4 B7 turbotus

    Lisää voimaa kyseiseen vehkeeseen. Mitkä turbot?. Käykö rs6:sen pakosarjat? Miten veivit? Pitäskö pudottaa puristuksia? Remmi turhan kallis. Projekti alkaa heti, kun saa biturbon tallista käyttöön.
    Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 16:38. Perustelu: Välilyönnit ja isot kirjaimet.

  • #2
    No nyt on mielenkiintonen ja ajankohtanen suunnitelma;)

    Comment


    • #3
      Toivottasti löytyy apua, ei varmaan ihan iisi homma. Tilaahan ei ole yhtään liikaa. Toinen vaihtoehto on vanhan risan pata.
      Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 16:39. Perustelu: Välilyönnit ja isot kirjaimet.

      Comment


        #4
        Mitä maksaa remmi sarja?

        Mitähän tulee turbosarja maksamaan?

        Comment


        • #5
          Remmi on 17k, sillä ostaa pari mutkaa.
          Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 16:39. Perustelu: Välilyönnit ja isot kirjaimet.

          Comment


            #6
            Remmisarjaanhan sisältyy kaikki. Myös ohjelma ja jäähdytinkin. Remmille ei ainakaan vaihdeta kankia eikä taideta puristuksiakaan tiputella.

            Comment


              #7
              Eikös tuollainen remmisarja ole APR:n toimesta erääseen suomiautoon laitettu.

              Comment


              • #8
                Onhan se.

                Comment


                • #9
                  Remmi on erittäin kiinnostava, siitä on apr:än kanssa keskusteltu, mutta tehoa tulee liian vähän. Ymmärrän toki, että vakiokoneeseen ei paljoa ahtoja laiteta. Se olis bolt on, sinänsä mienkiintoinen. Mutta se teho.
                  Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 16:39. Perustelu: Välilyönnit ja isot kirjaimet.

                  Comment


                    #10
                    En tiedä, mutta veikkaan että enempi jos tehoa halajaa, niin on puristusta laskettava ja kankia/mäntiä vaihtoon. Ja taitaa olla tuo 17k€ pieni raha sen jälkeen.

                    Comment


                      #11
                      Minkälainen on tehotavoite ellei remmin ~600 ponia riitä?

                      Comment


                      • #12
                        Riippuu kummalle tielle lähdetään, otetaanko pienillä ahtimilla se sama mitä ruuvilla, eli se noin 560 hv, vai kone palasiksi ja sit vähän enemmän.
                        Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 23:24. Perustelu: Välilyönnit

                        Comment


                        • #13
                          Saahan sillä 17kilolla useitakin mutkia, mutta ongelma on että saako niitä asennettua mihinkään muualle kuin hyllylle. Plus että sinne pitäisi ahtoletkut ja välijäähykin saada eikä siellä oikein ole kummallekaan niistäkään tilaa. Ite en ainakaan keksi miten tuonne saa mitään muuta kuin remmisarjan mahtumaan.

                          Comment


                            #14
                            Mikäli b7 RS4:n turbotus olisi edes jotenkin järkevästi toteutettavissa niin epäilen että joku viripaja olisi sen jo aikapäiviä sitten tehnyt, mutta pikagoogletuksella en löytänyt ainuttakaan.

                            Comment


                            • #15
                              Olen minäkin sitä pannuhuonetta ihmetellyt, viimeksi äsken, ei kukaan normijärkinen sitä helpoksi ole väittänytkään. Pitäs keksiä litteät turbot. Mitä mieltä siitä b5 risan koneesta? Ne mahtus.

                              Vanhan koneen vois laittaa verkon painoksi.
                              Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 23:25. Perustelu: Samaankin viestiin mahtuu, editoi vanhaa/ Välilyönnit ja isot kirjaimet.

                              Comment


                                #16
                                meinaatko pitää kilvissä?

                                Comment


                                • #17
                                  Kyllä olis tarkoitus.

                                  Comment


                                    #18
                                    Eipä taida mennä päästönormien takia B5 Risan kone sinne. Siis laillisesti.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Ei se leima varmaan sen ruuvin kanssakaan helppo ole

                                      Comment


                                      • #20
                                        Onhan niitä tosin turboja jossain rasseissa takapuskurinkin tuntumassa. Ootko huomannu miten yllättävän paljon on tilaa kardaanitunnelissa siellä laatikon tuntumassa? Tai poistamalla turhan varapyöräsyvennyksen?

                                        Comment


                                        • #21
                                          No tuo 15te menee jo valmiin 4zyl turboauton viemiseen 500-600hv maastoon. Halvalla tekis puoleen hintaan mut kuiteski..Lähtisin kuiteskin siitä apr remmisarjasta.

                                          Comment


                                            #22
                                            Suosittelen räpeltämään sitä biturboa jos niitä tehoja haluat.
                                            Turbotettuna et kyllä saa sitä B7:aa pidettyä kilvissä, jos nyt edes jotenkin saisit ne sinne ängettyä.

                                            Comment


                                            • #23
                                              Turbotusta ei tosiaan voi mitenkään saada pysymään laillisena. Vaikka ne rojut saisi sinne jotenkin mahtumaan, ei niitä piiloon saa mitenkään. Remmin sentään näyttää saavan lailliseksi kun semmonen jo ajelee suomen teillä.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Kiitos kannustuksesta, taitaa olla parempi ruveta räpeltään urssia, siitä tuntuu olevan enempi tietoo.
                                                Viimeksi muokannut 8866; 7.7.2012, 23:26. Perustelu: Välilyönnit

                                                Comment


                                                  #25
                                                  ,taitaa olla parempi ruveta räpeltään urssia,siitä tuntuu olevan enempi tietoo
                                                  Epäilemättä, harvempi täällä on turbottanu B7 risaa:) Ja urssistahan on helpompi harrastaa.

                                                  Comment


                                                    #26
                                                    Alkuperäinen kirjoittaja mika.oksanen1 Näytä viesti
                                                    Kiitos kannustuksesta,taitaa olla parempi ruveta räpeltään urssia,siitä tuntuu olevan enempi tietoo
                                                    Eiku ehdotan, että otat härkää sarvista ja alat toteuttaa vaan. Kyllä sille tekijöitä tästä maasta löytyy. Sillä loppuu epäilijät ja päänpyörittelijät kätevästi. :)

                                                    Voisiko joku myös selittää sen, miten APR:n remmisatsin voi saada laillisesti asentaa autoon suomessa, mutta turboja ei?

                                                    Comment


                                                    • #27
                                                      remmi irti ja leimalle? :)

                                                      Paljokos tähän projektiin on budjetoitu sitten?

                                                      Comment


                                                        #28
                                                        Alkuperäinen kirjoittaja -03 tq Näytä viesti
                                                        remmi irti ja leimalle? :)
                                                        Turbot irti ja leimalle?

                                                        Comment


                                                        • #29
                                                          niin helppoo se on.

                                                          Comment


                                                          • #30
                                                            Ikävähän se on alkava innostus heti nitistää, mutta ei niitä turboaja tuonne vaan ole mahdollista saada mahtumaan. Olisihan sen joku muuten tehnyt. Kone lepää poterossaan ihan kiinni runkoaisoissa sivuilla ja pitkittäinkin melkein kiinni tulipellissä ja etukehikossa. Lisäksi keula on täytetty kennoilla puskuriin asti.

                                                            Tässä tuotiin kyllä aika hyvä pointti kuitenkin esille. Remmisarja on aika poskettoman kallis. Ässäänkin maksaa saman verran. Eli lähes itse auton verran.

                                                            Comment

                                                            Working...
                                                            X