bensavermeitä et saa ihan tohon rahaan. Hukkis puuttuu. Säätäjälle 300, salli mun nauraa. Putkisto ei maksa puoltakaan tosta itse tehtynä. Koneistuksia ja kansiremppaa ja tiivistesarjaa/muutamaa pisteosaa sekä jakopäätä ei saa tohon rahaan + inconel pakovenat. Nokat? Oem ölppäpumppu joku 150e. Ölauhdutin letkuineen ja ryöstölaippa mukaan. Imuputki + suuri filtteri 100e. Pakolämpömittari/afr esim vems 300. 1. Hajonnut kone jonka jälkeen lähes kaikki tämä uusiks :)
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 1.8t quattro-01 viritysapua
Collapse
X
-
Niin, tarkotukseni oli siis aiemmin vain ilmaista, että multa saa virisarjan, joka kuljettaa päivästä toiseen vuodesta toiseen, ilman ihmeempiä murheita, tuottaa 340hv, ja maksaa saman verran tai vähemmän, ja se tulee parissa laatikossa, joista paikalleen asentaminen kestää päivästä kahteen.
Kisabensalla teholukema nousee 30-40hv.
Valitettavasti siitä puuttuu ite rakentamisen riemu, ja toimimaan saamiseen liittyvä mahdoton draama.
http://www.aprfinland.fi/kauppa/tuot...439&parent=114
Comment
-
Miksi laittaa arp pultit? Olen useamman rallipuolelta kilpakoneen rakentajan kanssa jutellut ja aivan turhaa rahaa. Olen nähnyt yhden 1.8T koneen dekkitason ku oli kansi vedetty arp pulteilla kiinni. Ilman tiivistettä oli rako kannen ja tason välissä. Sen verran on momenttia niillä pulteilla laitettaessa että vetää lohkon puolelta koholleen kun kiristää.
Katista voi puottaa puolet tuosta 300e pois. Itse juuri ostin. Kuluineen 100cell katti 150e. Eikös Tepolta saa melko pätevän tähän käyvän S2 kytkin paketin vauhtipyörineen? Ei maksa tonnia. Johan sitä siinäkin oli säästöä.Viimeksi muokannut MikaSS; 8.11.2011, 09:24.
Comment
-
Laitoinkin, että varmasti jotain puuttuu. Sainpahan näin ainakin lisäinfoa. Säätäjä juttu olikii ihan heitto, koska olen jo kolmelta eri sellaselta tarjoukset pyytäny. Ja 60 mm hukkis kuulu kallen pakettii. Oli jääny epähuomiossa pois. Olen tietenkin myös noita kittejä katellu ja selvittäny hinnat, mitä maksaa missäkii. Mut teho tavote on se 400, ni sen takia valmiskiteistä ei tunnu löytyvän sopivaa ja miten on koneen kesto, ku ei aukasta konetta ollenkaan. Olen ymmärtäny, että mun konetyyypissä on ainakin heikommat veivit, ku vanhemmissa ym.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja TSami Näytä viestiTuosta RS4 MAFfista - ECS myy noita ihan hyvään hintaan, näyttäis olevan varastossakin. Ja taas tuli säästöö budjettiin.. ;)
Comment
-
Lambdat tietävät vain oman toimintalämpötilansa eivät varsinaisesti pakokaasun lämmöstä. Jos toi seos nyt on 13.5 niin varmaan onkin lämmintä. Vedoltaan on kyllä ihan näpsäkän olonen peli.
Comment
-
Unohdin mainita, että auto ei ole valmiiksi säädetty ja tuo lappu on vain "joku". Mitäs vcds group 34 näyttää? Sieltä kuulemma selviää myös pakolämpö lambdan kautta?? Lähinnä tota heräämistä sieltä katottu, kun on ollut juttua noista heräämisistä ja pakopesistä. Tossa on mun ja sen toisen käppyrät vielä päällekkäin.Viimeksi muokannut -03 tq; 16.11.2011, 19:57.
Comment
-
Mites tuo ECU, mihin asti vakiolla pärjää? Vai saako näihin jotain bolt-on settiä, jolla OBD ei huutaisi hoosiannaa?
Sitten vielä kansista.. Joku tuolla jo kertoili aeb/adr (onko muita?) isoporttisista - onko nuo hydraulisia? Mites niiden toiminta vaikka 8000rpm rajoittajalla?
Nyt koneessa 360hv ja kyllähän lisää pitää saada ettei ihan jaloissa tarvitse olla..
Comment
-
orkkis ecut venyy pitkälle sopivilla antureilla. Miinusta että hankala säätää ja sitä kautta tulee kalliiksi.. Pienireikäsillä saadaan parempi/laajempi vääntö. Kaikki 1.8t on hytikoilla, turvallinen rpm raja lienee 8200-8500. Vanhat pakovenat ei tykkää kierroksista ja lämmöstä ja saattavat katketa. Voidaan muuttaa kovaksi kanneksi. Tuskin kannatta jos käytössä ei ole ahdin ja jyrkät nokat joiden tehoalue on todella korkealla ja viihtyy siellä usein.Viimeksi muokannut -03 tq; 30.11.2011, 23:33.
Comment
-
Miinusta että hankala säätää ja sitä kautta tulee kalliiksi..
Kun otetaan huomioon auton käyttö kokonaisuutena, niin kylmäkäynnistys, tyhjäkäynti, lämpötilamuutokset jne. ovat vakioeculla merkittävästi paremmin hallussa eivätkä vaadi useaa säätökertaa kuten kolmannen osapuolen ecuilla. Parin vuoden dynokokemuksella tiedän sanoa, että harva maksaa kolmannen osapuolen ecun säätämisestä osakaasualueille huolellisesti.
Comment
-
No juu, hyvin hitaasti edistyy täl hetkel audiprojekti. Suomen valtiolla eli verottajalla oli eri käyttöä mun projekti rahoille. Pyöritän firmajuttuja ja ku lappu kolahtaa luukusta, se on maksettava, että kreikka saa musuja. Mut onneks tää alkaa jo tästä oikenee ja oon jo jonkun verran osaa hommannu eli pikku hiljaa kuitenkin etenee. Aikataulu oli sinne helmikuun loppuu eli melko varmasti siinä pysytää.
Comment
Comment