Terve.
Mennään tätä rakentamista välillä toiseen suuntaan. Eli tänään purin autosta pois seos- ja ahtopainemittarit. Sitten kävin koeajolla, niin huomasin että bypass ei ujella enää tavalliseen tapaan. Ääni muuttui "kimeäksi" ähinäksi. Eikä paineita löydy samalla tavalla kuin ennen.
Perus AAN kone, imusarjan etuosasta pienestä metalliputkesta tuli putki y-haaraan siitä siitä ohjaamoon. Imusarjan ohjaamonpuoleisesta päästä tuli putki kahden y-haaran kautta. Toinen linja meni auton omiin johtoihin (y-haaralla), toinen jatkui jälkiasenteisen ahtomittarin y-haaraan ja samaa linjaa pitkin ohjaamoon kuin edestä tullut putki. Tosiaan purin nämä pois ja kytkin edestä tulleen putken imusarjan takapuolella olevaan y-haaraan. Eli periaatteessa samalla tavalla kuin ennen, mutta ilman mittarilinjaa.
Olinko tarpeeksi epäselvä?
Mennään tätä rakentamista välillä toiseen suuntaan. Eli tänään purin autosta pois seos- ja ahtopainemittarit. Sitten kävin koeajolla, niin huomasin että bypass ei ujella enää tavalliseen tapaan. Ääni muuttui "kimeäksi" ähinäksi. Eikä paineita löydy samalla tavalla kuin ennen.
Perus AAN kone, imusarjan etuosasta pienestä metalliputkesta tuli putki y-haaraan siitä siitä ohjaamoon. Imusarjan ohjaamonpuoleisesta päästä tuli putki kahden y-haaran kautta. Toinen linja meni auton omiin johtoihin (y-haaralla), toinen jatkui jälkiasenteisen ahtomittarin y-haaraan ja samaa linjaa pitkin ohjaamoon kuin edestä tullut putki. Tosiaan purin nämä pois ja kytkin edestä tulleen putken imusarjan takapuolella olevaan y-haaraan. Eli periaatteessa samalla tavalla kuin ennen, mutta ilman mittarilinjaa.
Olinko tarpeeksi epäselvä?
Comment