Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

1.8t ahtaa liikaa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    #31
    Täälläpä semmoinen ongelma, että 3,4 ja 5 vaihteella kun vedättää kunnolla eli liian isolla vaihteella kun lähtee kiihdyttämään, ahdot nousee 1.7bar ehkä jopa 1.8bar max. Alipaine letkut, bybass ja letkujen liitokset käyty läpi/vaihdettu uusiin, mutta ei vaikuttanut.
    Kyseessä siis A4 b5 1.8Tq Aeb koneella. Karalan-lastu, avarampi putkisto ja Bsr-optiflow ilmanotto.
    Niin, ja mitään vikakoodia ei anna.
    Mitä lähden seuraavaksi tutkimaan ja miten?
    Vai onko mahdollista että ahtoja on edellinen omistaja jotenkin säätänyt?

    Comment


    • #32
      No lastuhan tuossa on, eli mikä on ongelma, jos kaikki toimii kuten pitää?
      Tosin taitaahan tuo 1,8 bar olla vakiopillerille aika paljon?

      Comment


        #33
        Ei kai tämmöisen pitäis noin hirveesti ahtaa. Joku 1.4max vois olla realistisempi? ja 3000-4000 kierroksilla pätkii, tulpat vaihettu, sytkävahvistin vaihdettu, puolia vaihdettu, maf puhdistettu yms. seuraavaksi ajattelin bensansuodattimen vaihtaa, jos se vaikuttaisi pätkimiseen. En tiedä onko näillä kahdella asialla tekemistä keskenään, mutta mahdollista sekin on?

        E: Bensansuodatin vaihdettu ja kaasuläppä putsattu. Ei vaikutusta kumpaankaan oireeseen.
        Viimeksi muokannut Jaakou; 9.8.2014, 15:32.

        Comment


        • #34
          Perus sääditkö kaasuläpän uudelleen putsauksen jälkeen?

          Comment


            #35
            Sehän säätää ite itsensä kun laittaa virrat päälle? vinkuu hetken ja sitten naksahtaa. Vai tarkoitatko säätämisellä jotain muuta, kuin sopeutusta?

            Alipaineletkut kävin läpi ja vaihdoin osan, mutta ei vaikutusta.

            Comment


            • #36
              Oho, siis kyllä, sopeututusta tarkotin.

              Comment

              Working...
              X