Kun ei oikein haulla löydy niin kasataan tietoa tänne.
Mikä mahtaa olla kierre/panjon koko turbon öljylinjan tulopuolella, turbo-suodattimenjalka? Turbona KKK k-16
Paluu linja on jo vaihdettu vähän jämerämpään. Kannattaako putkikokoa samalla suurentaa?
Huomenna pitäs käydä teetättämässä uusi öljyputki tulopuolelle että saa kierrätettyä sen toista kautta.
Vakionahan se menee pakosarjan ja lämpösuojan välissä>kuumimmassa paikassa.
Nyt vedän sen joko koneen etupuolelta tai sitten "samaa kautta" mutta ei pakosarjan läheltä.
Eikös öljyn tarkoitus ole voitelun ohella myös jäähdyttää ahdinta?
Öljynpainemittarin asennus olisi myös tarkoitus suorittaa, vihdoinkin. Mitä tähän liittyviä kierteitä yms huomioitavia seikkoja tulee vastaan?
Mikä mahtaa olla kierre/panjon koko turbon öljylinjan tulopuolella, turbo-suodattimenjalka? Turbona KKK k-16
Paluu linja on jo vaihdettu vähän jämerämpään. Kannattaako putkikokoa samalla suurentaa?
Huomenna pitäs käydä teetättämässä uusi öljyputki tulopuolelle että saa kierrätettyä sen toista kautta.
Vakionahan se menee pakosarjan ja lämpösuojan välissä>kuumimmassa paikassa.
Nyt vedän sen joko koneen etupuolelta tai sitten "samaa kautta" mutta ei pakosarjan läheltä.
Eikös öljyn tarkoitus ole voitelun ohella myös jäähdyttää ahdinta?
Öljynpainemittarin asennus olisi myös tarkoitus suorittaa, vihdoinkin. Mitä tähän liittyviä kierteitä yms huomioitavia seikkoja tulee vastaan?
Comment