Alkuperäinen kirjoittaja KH
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Näytä viesti
								
							
						
					
				
				
			
		Kuulutus
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
vuoden 2008 viimeiset penkkivedot
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pakokaasunlämpö pyörii siinä 800´ molemmin puolin, nokan muutoksella ei oleellisesti vaikutusta siihen.
Huippu teho / vääntö tulee nyt 300 rpm aikaisemmin.
Pakopaine pysyi samana. (voisi laskea hieman putkistolla nyt 3")
Ja ahdinhan oli sama HOLSET kuin ennekin.
Ajo säädöt: paineeksi jätettiin 1.8 bar ja teho tasan 600Hv / 707Nm,
jotta kestäisi varmemmin Kimmon raskaan kaasujalan. (Tämä säätö on puhtaasti V-Powerilla).
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kokeilitteko, saako ahdinta heräämään vielä aiemmin kevyellä sytkän myöhästyksellä. Kevyt EGT nosto saa välillä ihmeitä aikaiseksi noissa.Alkuperäinen kirjoittaja Ossi-h Näytä viestiPakokaasunlämpö pyörii siinä 800´ molemmin puolin, nokan muutoksella ei oleellisesti vaikutusta siihen.
Huippu teho / vääntö tulee nyt 300 rpm aikaisemmin.
Pakopaine pysyi samana. (voisi laskea hieman putkistolla nyt 3")
Ja ahdinhan oli sama HOLSET kuin ennekin.
Ajo säädöt: paineeksi jätettiin 1.8 bar ja teho tasan 600Hv / 707Nm,
jotta kestäisi varmemmin Kimmon raskaan kaasujalan. (Tämä säätö on puhtaasti V-Powerilla).
Sillä saa ainakin 700+ heppaisessa biturbossa mukavasti n. 400rpm alemman herätyksen.
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sulla näyttäis olevan toinenkin urkki, laitat toiseen sen 20v:n ja toisessa pidät ton 10v:n niin on vähän vaihtelua sitten kun lähet ajelee. :)
Videoitakin saa sitten lisää tehdä, jotain pientä ääninäytettä noista aina jaksaa kuunnella.
Comment
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
kyllä se löytyy,laita viestiä jos kiinnostaa.Alkuperäinen kirjoittaja Beiza Näytä viestiOT: Vieläkö Kessulla aikomus laittaa T3/4 kiertoon? Vois kiinnostaa.
Comment
 

Comment