Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

DRS-systems lastu?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • DRS-systems lastu?

    Elikkä onko kellään minkäänlaista kokemusta tuon merkkisistä lastuista? olisin mahdollisesti hommaamassa tuollasta mutta tarttis ensin saada pari mielipidettä niin tietää että uskaltaako uhrata rahojaa mahdollisesti turhuuteen.

  • #2
    Koska edes google ei löydä tosta mitään infoo ni jäis iteltä ostamatta.. Onks se joku ebay-lastu vai mistä moisia edes voi hommata?

    Comment


    • #3
      Löytyyhän tuon kotisivut ainakin http://www.drs-systems.com/
      aika kovat lukemat luvataan s2:een :D (taitaa olla pikku virhe)
      S2 2.3 Turbo 230 PS / 350 Nm ---> 373 PS / 475 Nm + V-Max

      Comment


      • #4
        Mielenkiintoisia malleja/moottorivaihtoehtoja!!

        S6 4,2 V8 Turbo 290 PS / 400 Nm 310 PS / 430 Nm + V-max
        RS4 2,3 Turbo 315 PS / 410 Nm 360 PS / 460 Nm + V-max
        Eiköhän kannattaisi harkita vielä jotain toista vaihtoehtoa?

        Comment


        • #5
          itse ainakan miettisin toista vaihtoehtoa ja unohtaisin tuon kokonaan.. on sen verran epäilyttävä

          Comment


            #6
            Firmastahan löytyy lastut myös traktoreihin!
            (Olisikohan ns. konsultointi-tapetointi -alan yritys?)

            Comment


            • #7
              Itse ostin omaan, vuoden -94 AAN koneiseen s4:ään täältä foorumin kautta drs-systemsin lastun tuossa alkukesästä. Kilometrejä ei ole lastulla paljoakaan kertynyt, n. 10tkm mutta toistaiseksi ei ainakaan mikään ole autosta kilahtanut.

              Tehonlisäyksestä en osaa muuta sanoa kuin että vakioon nähden toi kyllä mukavasti lisää potkua. Valmistaja lupaa 280hv mutta tuntuu kyllä aika optimistisesti ilmoitetulta luvulta.

              Comment


              • #8
                morjes.. mulla on kyseinen lastuke ollu 3kk ja toiminut erittäin hyvin.. auto 99 passat

                Comment


                • #9
                  Monet virityspajat virittävät kaikenlaisia myllyjä esim.kuorma-autoja, moottoripyöriä ja jopa traktoreita:)

                  Itselläni on ollut 2 eri autossa kyseisen firman lastu ilman mitään ongelmia.

                  Comment

                  Working...
                  X