Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

B5 1.8 tq piristäminen?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • B5 1.8 tq piristäminen?

    eikös se niin menny että akka ja auto ei parane vaihtamalla;) eiku...
    no kuitennii kun toi lastutettu 1.8 ei oikein tunnu pakaroissa tarpeeksi hyvältä niin lisää täytyy saada.
    eli kysyisin että millaisella kokoonpanolla on päästy tuonne 250-300hv? mitenkäs vaihdeloota ja perät kestävät tuollasen tehon? ja mitenkä kestää aeb:n alakerta vakio kunnossa?

    #2
    Tuossa pari aiempaa keskustelua aiheesta, Doc-Powerin demoauto ja ilmeisesti ajatuksen asteella edelleen oleva turbonvaihtoprojekti.

    Sinällään kai tekniikka muuten kestää siistiä käyttöä ihan hyvin. Repimällä ja riuhtomalla saa rikki myös vakiotekniikan. Toki kaiken pitää olla kunnossa ennen kuin rupeaa oikeasti tehoja ottamaan irti.

    Comment


      #3
      Eikös siinä APR:n kitissä ole pakosarja, ahdin, downpipe(?) ja jotaki ilmasuodatinta + tietty softa. Se menee tuohon teholuokkaan.

      Comment


      • #4
        ohos. päästäänkö sinne noin "pienillä" muutoksilla, et ei tarvis kantta työstää, nokkia yms. vaihdella;) oujee x)

        Comment


        • #5
          APR stage III näyttää sisältävän pakosarjan, turbon, katalysaattorin, imuletkut, suuttimet ja softan. Hintaa paketilla Ameriikassa näyttää olevan 4500 dollaria

          Sama satsi pro-molta 5300?

          Comment


          • #6
            Ja mulla olisi myynissä vähän käytetty APR stage3 +cooleri+Rosteri putki.

            Comment

            Working...
            X