Tarkoitus olisi laittaa ko. lastu autoon loppuviikosta. Trial mahdollisuutta näin vanhaan autoon ei valitettavasti ole, joten joutuu ostaa lastun ikään kuin "sikaa säkissä". Siksi kyselenkin kaikkia mahdollisia kokemuksia ko. lastusta tossa 2.7T moottorissa. Jos ei halua täällä julkisesti kommentoida niin laittakaa sitten vaikka privaviestiä. Kaikki kokemukset niin plussat kuin miinukset kiinnostavat ennen lopullisen ostopäätöksen tekemistä.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Onko kellään kokemusta APR:n lastusta 2.7T:ssä
Collapse
X
-
Siinä APR:n softassa pitäisi olla kokeilumahdollisuus, näin ainakin ilmoitetaan Pro-Mo:n sivuilla. Itselläni on kyseinen ohjelma (apr) laitettu autoon. Tosin mulla on vaan 1,8 T hienosti on pelannut nämä 4 tuhatta km. Laitettiin tossa alkukesästä. Ainoa miinus tulee siitä että kyseisen firman edustaja tuntuu olevan kovin kiireinen, ei hirveästi vastaile puhelimeen ja likkeessäkin tuntuu olevan harvoin paikalla ?
nim.merk. Suutinsarjaa odotellessa ?
Comment
-
Kyseessä on -99 malli, johon ei ole tarjolla tota DPP mahdollisuutta eli joutuu laittamaan fyysisen chipin. Onhan noissa APR:n tuotteissa periaatteessa toi 30pv tyytyväisyystakuu, mutta ei se nyt ihan vaivatonta/riskitöntä ole juottaa edestakas noita chippejä, joten siksi tässä vähän kyselen kokemuksia ennen varsinaisen toimenpiteen suorittamista.
Comment
-
Hieman houkutteli Atlantassa asennuttaa APR:n uudelleen ohjelmointi. Jäi kuitenkin tekemättä, ja suht mukavasti on vakioillakin pärjännyt.
Hintaa APR:n 250 --> 307 hp ohjelmoinnilla on USA:ssa 600 dollaria (468 ?). Lisäsoftat taisivat olla sitten 120 dollaria/kpl lisää. Ohjelman voi vaihtaa vakionopeuden säätimen nupista.
Suomessa hinta pompsahtaakin sitten tonnilla ylöspäin 1465?:oon.
Vaihtoehtonahan on ottaa chippi irti ja lähettää se USA:aan uudelleen ohjelmoitavaksi. Pieni odottaminen palkitaan siis 1000 eurolla - rahtikulut. Edullisemmaksi tulisi myös matkustaa vaikka itse chipin kanssa jenkkeihin, kunhan tyytyy lentokoneessa economy luokkaan :-)
http://www.goapr.com/Audi/support/chip_tuning_faqs.html
Comment
-
Toihan on tietenkin yksi vaihtoehto ja toinen vaihtoehto on ostaa suoraan APR:ltä koko ECU boxi chipillä. Boxinhan hinta siellä oli $500 korvilla plus ohjelma $599. Veikkaanpa vaan etteivät myy Suomeen ohi Promon ja toiseksi Promon motivaatio tarjota supporttia ongelmatapauksissa lähentelee nollaa tällaisessa tapauksessa vaikka onkin virallinen APR:n jälleenmyyjä.
Comment
-
Kyllä noille firmoille raha kelpaa kunhan maksuväline on sellainen että firma saa rahansa vaivattomasti. Ei heidän intressissä ole erotella asiakasta, varsinkin kun ovat tuotteen jälleenmyyjiä eikä APR:n omia pajoja.
Comment
-
Onhan tää Suomi siinä mielessä aika erikoinen maa ja peräpitäjä kun merkkilastut maksaa Suomessa melkein tuplan mitä valmistajan kotimaassa. MTM mielestäni hyvä esimerkki tästä. Saksassa se maksaa 1049?, Ruotsissa 976? + VAT ja Suomessa sitten 2050?. Eikös EU:n perusidea ollut, että hintatasot tasottuvat eri maiden välillä, kun tavara voi liikkua vapaasti? Johtuuko tosiaan Suomen hintataso kilpailun puutteesta markkinoilla vai valmistajien kermankuorintahinnoittelusta? Eikai se suomalaisten palkkataso nyt sentään niin hyvä ole? Luonnollisesti ymmärrän että suomalaisten jälleenmyyjien pitää saada katteensa kulujensa kattamiseksi, joten siihen en puutu, mutta jos tosiaan asia on niin, että valmistaja määrää hintatason maakohtaisesti niin olisi kiva ymmärtää miksi he pitävät suomalaisten maksukykyä parempana kuin esim naapurimaassa Ruotsissa?
Comment
-
allekirjoittaneelle tuli pro-mosta apr lastu s4:seen ja erittäin tyytyväinen sekä lastuun että sen saamisen nopeuteen. tunti puhelin tiedustelun jälkeen oltiin jo koeajolla lastu paikallaan. autossa oli jo ennen asennusta joku hakki ohjelma mutta perstuntumalla ero oli silti kuin yöllä ja päivällä.suosittelen.
Comment
Comment