onko kellään kokemusta kompuran vaihdosta? magneettikytkimen hihnapyörä otti ja hajos omasta kulkineesta. uusi pyörä tuli hankittua mut siitä akselin päähän tulevasta pultista(7mm hylsä)pyöristy kantit niin ei saa nyt purettua. sopiiko kompura lähtemään ilman vesiletkun irroitusta mikä melkein kompurassa kiinni vai joutuuko tilaa tekemään eteenpäin lisää? nyt keula ns.huoltoasennossa. voi sit olla ahtaaksi rakennettu et pelkän hihnan saat kikkailulla vaihdettua ettei tarvii koko keulaa purkaa.
samalla tietysti vaihdan kaikki ohjainrullat sinne ku muuten niitä ei sovi vaihtamaan. kannattaako erityisesti kiinnittää huomiota kampiakselinhihnapyörään? sekin ois nyt irti.
samalla tietysti vaihdan kaikki ohjainrullat sinne ku muuten niitä ei sovi vaihtamaan. kannattaako erityisesti kiinnittää huomiota kampiakselinhihnapyörään? sekin ois nyt irti.
Comment