Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

quattron siirtopumppu

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • quattron siirtopumppu

    Tässä kuulin hiljattain yhdeltä audin huoltohemmolta että quattroissa oleva siirtopumppu joka sijaitsee tankissa niin menee hajalle n.60tkm välein ja uusisa A6:ssa 40tkm. Onko kellään kokemusta tästä väitteestä pitäneekö paikkaansa?

  • #2
    Jaa niinku mikä siirtopumppu? Kertokaa tyhmälle.

    Comment


    • #3
      tämä joka siirtä toisesta tankista toiseen bensaa. (kuulemma)

      Comment


      • #4
        No ekaa kertaa kuule että autossa olis kaks tankkia(bensa?). Väittäsin jopa, että jonku asteista tuubaa nyt kyllä tullu huoltohemmon suusta.

        Tankin sisällä nyt ei kai ole muuta pumppua kuin ite bensapumppu.

        Comment


          #5
          Petri:

          Ei siinä mitään kahta tankkia tarvitse olla että siirtopumppu löytyis, (ellen nyt jotain ole ihan väärin ymmärtänyt) siirtopumpun tehtävä on siirtää polttoainetta tankilta varsinaiselle bensapumpulle. Kaikissa ei näitä tarvita johtuen polttoainejärjestelmän rakenteesta, pumpun sijoituksesta yms. Esim. itselläni on varsinainen pumppu suoraan tankin alla (joka on takapenkin takana), jolloin bensa valuu omalla painollaan pumpun imupuolelle joka sitten paineistaa loppupätkän polttoainelinjasta... (perhealbumissa näemmä joku siirtopumppu tankilla, tiedä sitten kestosta).

          Edit: katoinpa hätäisesti, eihän tuo suction jet pump mikään sähköinen siirtopumppu olekaan

          Comment


          • #6
            No mä yritin tsuumailla aktesta mutten a4:en kohdalta kattellu. Semmosiaki on, minen ole vielä törmänny tommosiin :)

            Comment


            • #7
              Tankissa on vain yks painepumppu oli auto sitten vajaa tai täysvetoinen. Quattrossa p.aine siirtyy tankin vasemmalta puolelta oikealle puolelle ejektoriperiaatteella paluuvirtauksen voimalla, erillistä siirtopumppua ei tarvita.

              Comment

              Working...
              X