Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi a4b5 2001 ajm irroitin mittariston ja ajonesto meni päälle

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi a4b5 2001 ajm irroitin mittariston ja ajonesto meni päälle

    Irroitin mittariston ja mittaristo hukkasi immotiedot

    Mulla on orkkis vcds ja avainten pin koodi mutta en löydä mistään netin syövereistä clusterin koodaamiseen audissa toimivaa ohjetta tai semmoista ohjetta joka auttas 01 a4ssa. Osaako kukaan auttaa miestä mäessä?

    #2
    Mittariston irroitus ei hukkaa immotietoja, olen tehnyt sen useita satoja kertoja eikä kertaakaan ole ollut ongelmaa. Miksi mittaristo oli irti?
    Tarkasta liittimet. Aina kun kysellään tuota samaa, niin liittimet on olleet huonosti tms.

    Tuossa vuosimallissa voi olla Magneti Marellin mittaristo, joka voi harvoissa tapauksissa rikkinäisenä oireilla noin. Mutta sekin yleensä herää muutaman boottauksen jälkeen (liitin irti ja takasin)

    Comment


    • #3
      Olin lähettämässä mittaristoa korjaamoon. Mittaristo Korjaaja mainitsi että jossain Audi mittareissa vastaavaa ongelmaa. Päätin kokeilla ilmeneekö ongelmaa ja näky ilmenevän. Sain auton mukana myös vanhan mittariston eli mittaristo kerran jo vaihdettu. Molemmissa vilkkuu keltainen avain ja lähtee käymään ja sammuu.

      Comment


        #4
        Mikäs oli alkuperäinen vika? Ilmeisesti Magneti Marelli, kun tommosia tekee. Vuosimallikin siihen viittaa.

        Tuolta löytyy immon koodaus:
        http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer

        -01 on luutavimmin immo3

        Comment

        Working...
        X