Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audiin ikkunannostin A6 vm.00

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audiin ikkunannostin A6 vm.00

    Heip, oisko tuo oikea osa ebay:stä kun mulla menny rikki kuskin puolen ikkunannostin? Ei taida olla eroa mihin oveen tulee,vai? :) kiitos!

    http://www.ebay.de/itm/ELEKTRISCH-FE...8AAOxyOa9RyuTf

  • #2
    Miten se on rikki? Ei nosta ollenkaan, moottori ei surraa? Jää puolitiehen? Näissä on ollut tyyppivikana sellaisten muovipalojen hajoaminen, näkyvät paremmin tässä linkissä (ne siniset) http://www.ebay.de/itm/FENSTERHEBER-.../140533227085? Niitä saa ihan marmoritiskiltä kohtuu hintaan.

    Comment


      #3
      Kyllähän sillä ovella merkitystä on.

      Comment


      • #4
        Oi ai onko ovel merkitystä :P no oisko tuo mun löytämä osa se lasinnostimen moottori? Se temppus alkuun ni et seilas omia aikojaan ja sit lakkas kokonaan toimimasta. Sitä on yks tyyppi kattonu ja moottori on kuulema menny. Ajattelin hommata nää valmiiks ja viijä huoltoon mukana ku kauhian hidasta on muute varaosien tulo ;)

        Comment


          #5
          Tuo ekan viestin linkin takaa löytyvä on ainakin "rechts" ja minun mielestäni se on oikean puoleinen. Oikea vaihtoehto olisi "links" eli vasen. Etu- ja takaovien osalta ovat samanlaiset mutta vasen/oikea ei käy ristiin.

          Comment


          • #6
            Kiitti hopsis! :) minäpä kattelen tuolla haulla lisää sitten, sattui sentään oikee osa :D ei tuo saksa kauheesti taivu varsinkaan auton osissa ;). Paitsi ettei tuo osa taidakaan olla se minkä tarviin kun nuo tulee ilman moottoria :P
            Viimeksi muokannut minde; 29.1.2016, 08:23.

            Comment


              #7
              minde, tsekkaa ettei mekanismin vaijerit ole rispaantuneet. Mulla kävi niin ja moottori lakkaa yrittämästä kun mikään ei liiku. Eli moottori ei ollut hajalla vaan mekanismin rispaantuneet vaijerit.

              Comment


                #8
                Audi A6 C5 - laminoidun lasin mekanismi ja liu'ut ovat samanlaiset kuin perusmallissa mutta liu'un päälle tuleva osa on ohuempi. Lasin ulkopuolelle tulee vain prikka ruuvin alle. Tuossa kuvassa siis vihreä peruslasille ja valkoinen laminoidulle.

                Comment

                Working...
                X