Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B7 3.0tdi aloitti jääkauden kabiinissa

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 B7 3.0tdi aloitti jääkauden kabiinissa

    Olisko mitään ideaa mistä jatkaa vian etsimistä?
    Liemet vaihdettu ja ilmattu, ardicilla kun lämmittää lämpiää koppi mutta ajossa työntää kylmää. Ison kierron/moottorin lämmöt nousee normaalisti 90.
    Ei vikakoodeja missään!!
    Imastointilaiteelta kun katsoo lämpötiloja suuttimilta näyttää ihme lämpöisiä lukemia n. 30c vaikka todellisuudessa tuloilma Antureilta oliko G59&60 noin 6c
    Ett olisiko toi paneli/ohjain pimahtanut?
    Saako sitä millään nollattua?
    Jos vaihtaa vastaavan tilalle riittääkö koodata uudelle pelkkä vin?

    Kiitos jo etupeltoon!!

  • #2
    Kovin vaikuttaa ilmalta kierrossa... ilmausruuvia uudestaan auki ja lisää nestettä. Tai sitten on joku putki jäänyt jossain lyttyyn (?)

    Comment


    • #3
      Tuossa ei ollut ilmausreikää lämppärin putkessa(akun vieressä) ainoastaa siinä egr alapuolella. Nokka ilmassa/ylämäessä sitä ilmailin moneen kertaan mutta kylmää on kyyti.... Täytyy rassata lisää kunhan sormet lämpiää, ihmetyttää vain kun lämppärillä lämpiää mutta ajossa ei sitten huonostikkaan.

      Comment


      • #4
        En oikein usko, että tässä on sama vika kuin yhdessä mersussa juuri oli mutta selvitä sekin vaihtoehto. Vesipumpun siivet oli irti ja ainoastaan webastolla toimi kun siinä oli vesipumppu päällä. Johtui huonoista nesteistä ja kovasta pakkasesta.

        Comment


        • #5
          Kyllä tuossa kikottimessa vesipumppu on kunnossa, nesteet oli kyllä aika kuraa.
          Taitaa ilmavaiva olla olla kun ehkä hitusen parantui kun ilmailin lisää...
          Täytyy ajaa apollo13 asentoon että saa nokan kuutakohti ja jos sitten tulis ilmat ulos. Sellainen lorina kuuluu kojetaulun takaa kun ardik sammuu moottorin käynnistyttyä. Mikä on hanurista kun tuosta ei lämppäriä saa ajossa päälle.

          Comment


          • #6
            Ilmavaiva oli, harvinaisen hankala tapaus.
            Piti väsätä ilmausnippeli lämppärin menoletkuun, sitten sai ilmat ulos.

            Comment


            • #7
              Eikös siinä lämppärissä ole ilmausreikä ihan vakiona? Lämppärin menoletkua vedetään muutama sentti ulospäin, niin metallista paljastuu joku 2mm kokoinen ilmausreikä... Näin ainakin 2005 BKN koneisessa.

              Comment


              • #8
                Ei ollut ilmausreikää, siksi piti tehdä.

                Comment

                Working...
                X