Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Pitääkö oven lukkojen sähköinen avaus opettaa pariston vaihdon jälkeen?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Pitääkö oven lukkojen sähköinen avaus opettaa pariston vaihdon jälkeen?

Juu no aika pitkälti asia ilmenee jo kysymyksessä... Vaihtelin paristot avaimeen kun lakkas yhtäkkiä toimimasta ni ei sanonu mitään. Tosin tämäkin vika tuli pakkasten myötä et voiko vika johtua siitä? Missä se vastaanotin sijaitsee?

Pitää. Ohjekirjasta löytänee tarkan proseduurin.

Meniköhän jotenkin niin, että avaa auton avaimella, virrat päälle ja painaa avausnäppäintä, virrat pois, ulos ovi kiinni ja kakella lukkoon ja auki. Tai jotain tuonne päin.

Comment

D3 A8:ssa ei näytä tarvivan. Ainakaan minulla ei ole tarvinut, kaksi kertaa olen vaihtanut patterin. Liekö sillä sitten mitään väliä että vaihdoin sen nopeasti.

Comment

Nopeudella saattanee olla merkitystä. Mun auton toisen avaimen paristo oli loppunut jossain vaiheessa viime vuotta. Uuden pariston jälkeen piti uudelleen opettaa autolle avain. Tosin ei tarvinnut vcds:ää.

Comment

Niin lisättäköön että minulla kake ei ollut vielä kuollut, vaihdoin ennakkoon kun auto herjaili että patteri pitäisi vaihtaa.

Comment

Jokin viiveaika osassa on paristoa vaihdettaessa, minkä sisällä muistit vielä pysyy.

Comment

Juu pitääpi kokeilla. Tosiaan kaukosäädin toimi viimosen kerran ku avasin ovet. Sen jälkee ei pelannu mikään... Toivottavast ois patteri loppu ettei mitää vakavampaa. TT:ssä ku ei viäl oo mitää paksinavausmekanismii muual ku avaimes ja keskikonsolis

Comment

Working...
              X