Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 herjaa "ignition lock failure".

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B8 herjaa "ignition lock failure".

Terve,

Jahas, tuli hankittu n. viikko sitten audi a4 tdi 2008. Tänään kun ajattelin lähteä audia ulkoiluttamaan, niin tuli herja "ignition lock defective" ja se keltainen avaimen kuva tauluun, jossa ruksi päällä?? Nyt sitten taitaa olla joku ajon-/käynnistyksen esto päällä ja en saa startattua koko autoa enään?? Kaikilla avaimilla olen testannut ja käyttänyt ovet lukossa ja auki jne., mutta edelleen en saa autoa käyntiin.

Onko kenelläkään mitään tietoa mistä tämä voisi johtua, vai pyydänkö liikettä hakeen auton takaisin?? Vai onko vaan nyt kyse jostain "ominaisuudesta" tai jostain mitä teen väärin? Olisin kaikesta avusta oikein kiitollinen ja pikaisista vastauksista vielä kiitollisempi! :)
    Viimeksi muokannut Killeri; 5.2.2025, 17:58. Perustelu: Auton tiedot otsikkoon.

Siis auto vaa pajalle liikkeen toimesta. Vika tödennäkösesti siin lukissa mihin tökkäät avaimen mut voi olla isompaakin.

Comment

Juu ei kai tässä muu auta, mutta onni onnettomuudessa, että vika tuli vielä kun "kauppojen" "takuuta" on jäljellä.. ärsyttävää silti.

Comment

"Vika" hävis sitten korjaamolla vikakoodien nollaamisen jälkeen ja sanottiin, että ei ole mitään hajua mistä alkuperäinen vika johtui, eikä sitä saada enään uusiutumaan..

Nyt jäin sitten kuitenkin miettimään, että olisko mun pitäny vaatia jotenkin, että jos ko. vika uusii, niin menee edelleen "takuun" piikkiin, koska nyt vähän niin kun löysässä hirressä, jos vika uusii jossain pidemmällä, kun koti pihassa..

Mitä tekisitte? Periaatteessa voin mennä takaisinkin liikkeeseen ja olla hyväksymättä "korjausta" ja vedota, että audi ei ole kunnossa, mutta mihin se johtaa toisaalta.

Comment

Mulla auto käynnisty ihan hienosti sit tuli ruuutun tuo avaimen kuva rukseineen. Hyvin käy. Toivotaan et käynnistyy seuräavallaki kerralla

Comment

Working...
          X