Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B5 hifikytkentöjen selvitystä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Audi A4 B5 hifikytkentöjen selvitystä

    Onko kellään tietoa millanen kytkentä ja laitteet ollu paikoillaan autossani.

    A: alkuperänen isoliitin napsattu poikki ja kolvattu rcat tilalle (4kpl)
    B: Ground isolator boksit jätetty paikalle
    C: Takakontissa bosen alkuperänen vahvari
    D: Keskikonsolis joku säätöpotikka ja piuha menee takakonttiin (modeemipiuhan tapanen)
    E: Mikä tarkoitus Vihreellä liittimellä joka on soittimen reijäs

    Ääntä ei tule vaikka rcat kytketty soittimen ulostuloon.

    Avk varmaan ottanu soittimen ja vahvarin. Oli kyl talvirenkaat vanteineenkin ottanu vaik kuvassa oli auton sisällä

  • #2
    A) ISO-liitännässä ei kulje linjatason signaali, ainoastaan kaiutintason. Joko siellä kontissa on ollut kaiutin-linja-muunnin joka on vedetty kätevyyden vuoksi RCA-letkuilla, tai sitten joku viisaampi asentaja on vaan tykästynyt RCA-liittimiin ja toteuttanut kaiuttimille vedon niillä.

    D) Se on vahvistimen "bass boost" kaukosäätö.

    E) Kuva ois kiva.

    Kuten yllä mainitsin, ISO-liittimen johdoista et voi vetää suoraan piuhoja vahvistimen RCA-inputteihin.

    Comment


      #3
      Kyllä ne rca-johdot saa sinne kolvattua. Löytyy yhdestä soittemen takaa irroitettavasta liittimestä. Googlella löytyy tarinaa. Itse kolvasin symphonyn vahvistimelle meneviin johtoihin rca:t ja hyvin pelaa jälkiasenteisen soittimen kanssa. Maat saattaa kulkea yhdessä com piuhassa, mutta jokanen plussa menee erikseen. Sitten vaan kolvataan esimerkiksi takakaiuttimien maat samaan johtoon. Ei ideaali ratkaisu, mutta toimii.

      Comment


      • #4
        mistä bosen vahvari ottaa herätteen?

        Comment


        • #5
          Ongelma ratkaistu. Elikkäs kaikki muut piuhat oli kolvattu rcaksi muutako yksi valkoinen johto joka ilmeisesti bosen vahvarin heräte. Napsasin kaikki tekeleet sivuleikkureilla ja juotin isoliittimen ja kutistesukkaa pääl ja nyt toimii. kuva tulossa tuotapikaa patentista. Ei ne tän auton patentit tähän loppuneet.

          Comment


          • #6
            E: on selvästi subbarin tasonsäätö potikka.

            Comment

            Working...
            X