Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 b7 "tuhkakuppi" irroitus

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    A4 b7 "tuhkakuppi" irroitus

    Nyt kävi niin, kun on tapana säilyttää parkkikolikoita siinä "tuhkakupissa", niin meni sitten pari kolikkoa siitä kannen raosta sinne väliin ja nyt se kansi ei aukea enää kokonaan. Meinaa harmitta. Kysymys kuuluukin, että pitääkö mun purkaa soitin ja ilmastoinnin paneeli irti enne kun pääsee käsiksi siihen tuhkiksen pohjaan? Tekis mieli kaivaa ne sieltä pois kun pitävät vittumaista kilinää. Eikä se kansi tosiaan aukea kunnolla.
    Ja nyt en tarkoita sitä irrotettavaa kaukaloa. Sen mä saan irti ilman neuvojakin :)

    #2
    Ei mun mielestä tarvitse ilmastoinnin paneelia irroittaa, riittää vaan että että irroittaa tuon vaihdekepin ympärys muovin siitä sisä reunasta nostamalla niin sieltä alta paljastuu 2 kpl 8mm kannalla olevaa ruuvia. Tuon jälkeen sen pitäs lähteä nostamalla.

    Comment


      #3
      Ok. Unohtu mainita että on automaatti. En oo koskaan irrottanu sen kehystä.

      Comment


        #4
        http://nickscarblog.com/diy/b6b7-aud...-removal-guide
        Oisko tuosta apua?

        Comment


          #5
          Olis! Kiitän. Empä ite tohon törmänny...

          Comment


            #6
            En mä kyllä saa sitä mahtumaan pois ilman että ton ac panelin irrottaa. Ja sehän ei taida lähteä kun irrottamalla radio ja siihen mulla ei ole kun kaks irrotusavainta ja tarttis neljä. Jos jollain lahden seudulla olis lainata näin pääsiäisenä niin ilmottele...

            Comment


              #7
              Sain tuhkiksen lopulta irti käsiin. Radio pois ja sen jälkeen ilmastoinnin paneeli lähteekin ihan vetämällä/työntämällä ulos, eikä siitä tarvitse irrottaa piuhoja, jos ei aio sille erikseen mitään tehdä. Sen saa sen verran ulos ja pois edestä. Tippikeppiä ei tarvinnut edes irrottaa. Ainoastaan sen muovinen kehys.
              Sen jälkeen tuhkis mahtuukin tulemaan helposti pois.
              Akun miinuskengän irrotin varmuudeksi. Tokkopa sillä niin väliä kun radion vaan irrottaa piuhoistaan.
              Tämäkin vaiva 3,30€ takia, jotka olivat kannen ja tuhkiksen rungon välissä.
              Viimeksi muokannut Sabotaasi; 8.4.2015, 19:17. Perustelu: Typo

              Comment

              Working...
              X