Mikä hemmetti vaivaa ilmastointia ku autossa on törky kuuma kokoajan? Vagcomilla kattelin ni ainoo haly on sisäkiertoläpän moottorinasentoanturista joka ei paikkaansa tiedä. Vaikuttas äänien perusteella että moottori kuitenkin toimii ja läppä liikkuu. Jos laittaa asetukseks 20 astetta, niin vagcomin mukaan yläventtiileistä tulee 5-10 astetta lämpösempää ja jalkatilaan 10-20 astetta lämpösempää ilmaa vaikka kojetaulussa oleva lämpöanturi mittaa jo 25asteen lämpöä sisällä. Kaikkien läppien asennot on sitä mitä pyynti on (paitsi se sisäkierto) 16 täytyy olla taulussa ettei hiki ihan solkenaan valu. Löytyykö jollain jotain listaa noista Adaption channeleista jos siä vaikka olis jotaki kökköö.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
A4 B7 ilmastointi tuuppaa liian lämmintä
Collapse
X
-
Itsellä oli törkeän kuuma ja ilmastoinnin käytös muutenkin todella ihmeellistä, kun aluksi valitsin puhalluksen suuntauksen manuaalisesti. Nykyään käytän Auto-toimintoa ja lämpötila nyt sitä mitä oletan sen kuuluvankin olla. Syytä tälle eroavaisuudelle käytöksessä en kylläkään etsinyt, mutta pääasia että nyt toimii. Autona kylläkin B6 mutta aikalailla samaahan nuo on.
Comment
-
No Jaben vinkillä löyty kuin löyty aiheesta todella runsaasti ja seasta jopa ihan asiaan liittyvää!
Löyty lista Adaption channeleista joita säätämällä sain pyyntiä viileämmäksi ja jalkatilaan enempi puhallusta.
Itse laitoin seuraavasti.
Channel 11 0--->4
Channel 16 0---->1
Tuon linkin takaa löytää nuo selitykset. Sivu 25.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_343.pdf
Jotkut tosin manasivat ettei noihin pääse käsiksi mutta kyllä mulla näytti pääsevän.
Comment
-
Näin tuosta dokumentista voisi ymmärtää mutta Vag-comin mukaan säätää "keskiläppää" enemmän jaloille auki kun laittaa luvun ykköseks ja lämpötila jalkatilassa viilenee antureiden mukaan. Olisko selitys väärin päin ja channel 10 tuulilasia koskeva kanavan asetus on eripäin ku channel 16. Tiä häntä. Raportoin todellisen vaikutuksen ku muutaman päivän kruisailee.
Comment
Comment