Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B8 sisätilämmitin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B8 sisätilämmitin

Mihinkäs ootte asentaneet sisätilalämmittimen B8:iin kiinni. Ei millään raaskisi ruuvailla "perinteisesti" keskikonsolin kylkeen ruuveja. ??!!

Käytännössä ainoa toimiva paikka on se keskikonsolin kylki. Hanskalokeron alle ite sitä aluksi suunnittelin mutta kyllä ilmavirta on niin päin persettä että ei viittiny ruveta leikkin. Eli eukun kone käteen ja defa kiinni siihen keskariin ja oon oolu tyytyväinen. Ajoa varten nää ainakin mulla on ollu ja eihän ne reiät näy kun se on siinä kiinni.

Comment

Minulla on pikkudefa hanskalokeron alla ylösalaisin ja ihan toimiva näkymätön paikka. Pitää vain varmistaa kinnitys nippusiteellä ettei sitä potki irti siitä pikakiinnityslevystä. Auto on tosin tallissa joten mahdollinen ilmankierron pieni epätasaisuus ei haittaa.

Comment

Aina voi ostaa Calixin sisälämmittimen, minkä saa kiinni myös ilman reikiä omalle jalalleen.

Comment

Itse olen ruuvannut pikkudefan B6:ssa ja B7:ssa hanskalokeron alle ylösalaisin näkymättömiin. Ihan hyvin sieltäkin lämmittää, joskin varmasti on naksun heikompi teho kun konsolin kyljessä. Mieluummin kuitenkin puhallin näkymättömissä kuin rumentamassa konsolia.

Comment

B8:ssa laitoin Defan uuden pikkulämmittimen hanskalokeron alle siten, että takaosa on pienillä pulteilla (pyöret kuusiokolo menee just defan kiinnikkeeseen) ja etuosa sikamassalla, koska sen joutuisi poraamaan hanskalokeron sisälle. Ilmavirta ainakin ollut ihan riittävän hyvä tuossa.

Pistoke sivuttain kiinni oikean jalan puolella muovin reunassa siten että johdot menee sen suojasolumuovin reunasta (leikattu vähä saksilla kulmaa).

Erittäin huomaamaton, ei tarvitse irroittaa kesäksi tms. Ainoa vika on, että voisi olla vähän tehokkaampi Avantissa, mutta kyllä se on ikkunat sulattanut riittävästi joka kerta.

Comment

Working...
            X