Terve,
Nyt kun kelit ovat kylmenneet on ilmennyt uusi, epämielyttävä ominaisuus Audissa jonka kanssa tarttisin saada vähän neuvoja. Kun autoa käynnistää lämppäri toimii alussa kuten pitää, puhaltelee hiljaa kunnes kone lämpiää jolloin lisää vauhtia ja kabiini lämpenee. Noin minuutin päästä tästä jotain menee pieleen, lämpimän ilman tulo lakkaa ja ac rupee puhaltamaan kylmää oikein kunnolla.
Vikakoodejakin löytyi, onko kenties joku näistä syyllisenä?
[SIZE=2]
[/SIZE][SIZE=2]01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70): Faulty[/SIZE]
[SIZE=2]41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent[/SIZE]
[SIZE=2]
[/SIZE]
[SIZE=2]01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)
[/SIZE]
30-00 - Open or Short to Plus
[SIZE=2]01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)[/SIZE]
30-00 - Open or Short to Plus
[SIZE=2]
[/SIZE]
[SIZE=2]00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent[/SIZE]
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
Auto oli siis A4 B6 ja vuosimallia 2003 jos sillä merkitystä. Tuo 01841 ja 01842 vaikuttaa ainakin minun korviin sellaiselta mitä voisi aiheuttaa tätä, vai onko muita ehdotuksia?
Terv. Kenneth
Nyt kun kelit ovat kylmenneet on ilmennyt uusi, epämielyttävä ominaisuus Audissa jonka kanssa tarttisin saada vähän neuvoja. Kun autoa käynnistää lämppäri toimii alussa kuten pitää, puhaltelee hiljaa kunnes kone lämpiää jolloin lisää vauhtia ja kabiini lämpenee. Noin minuutin päästä tästä jotain menee pieleen, lämpimän ilman tulo lakkaa ja ac rupee puhaltamaan kylmää oikein kunnolla.
Vikakoodejakin löytyi, onko kenties joku näistä syyllisenä?
[SIZE=2]
[/SIZE][SIZE=2]01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70): Faulty[/SIZE]
[SIZE=2]41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent[/SIZE]
[SIZE=2]
[/SIZE]
[SIZE=2]01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Left (G220)
[/SIZE]
30-00 - Open or Short to Plus
[SIZE=2]01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap; Right (G221)[/SIZE]
30-00 - Open or Short to Plus
[SIZE=2]
[/SIZE]
[SIZE=2]00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent[/SIZE]
00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
Auto oli siis A4 B6 ja vuosimallia 2003 jos sillä merkitystä. Tuo 01841 ja 01842 vaikuttaa ainakin minun korviin sellaiselta mitä voisi aiheuttaa tätä, vai onko muita ehdotuksia?
Terv. Kenneth