Vähän löytyy mielestäni keskustelua tästä ns. Monitoimi ja Autocheck näytöistä. (tai en osaa etsiä)
Itsellä esiintyvät pikseliviat varmaankin saa korjattua mittariston tinauksilla ym.
Mutta mikäs vaikuttaa sitten tähän ahtomittariin, ja muihin monitoiminäytön ominaisuuksiin?
Tuntuu varsinkin itsellä varsinkin nuo Polttoainemäärällä pääsevät kilometrit sitten olevan kokoajan 500-1000kilometrin luokkaa, vaikka tankki olisi lähes tyhjä, joskus myös ahtomittari seilaa 0,2-0,5 vaikka olis kaasu pohjassa...
Vaikuttaako tuohon joku anturi, Lamba/motronic?
Joskus tuosta Multivika-anturista satuin jotain kuulemaan, mutten nyt ole ihan tarkkaan ymmärtänyt mihin sellainen vaikuttaa?
Mittaristosta vielä sen verran, että vedenlämpämittarin tuskin kuuluu seilailla ajossa?
Termari vaihdettu äskettäin ongelman takia, muttei vaikuttanut...
Saattaapi olla että mittarissa hämminkiä, vedet tosiaan lämpeää kuten kuuluukin kun mittaa paisuntasäiliöstä
Itsellä esiintyvät pikseliviat varmaankin saa korjattua mittariston tinauksilla ym.
Mutta mikäs vaikuttaa sitten tähän ahtomittariin, ja muihin monitoiminäytön ominaisuuksiin?
Tuntuu varsinkin itsellä varsinkin nuo Polttoainemäärällä pääsevät kilometrit sitten olevan kokoajan 500-1000kilometrin luokkaa, vaikka tankki olisi lähes tyhjä, joskus myös ahtomittari seilaa 0,2-0,5 vaikka olis kaasu pohjassa...
Vaikuttaako tuohon joku anturi, Lamba/motronic?
Joskus tuosta Multivika-anturista satuin jotain kuulemaan, mutten nyt ole ihan tarkkaan ymmärtänyt mihin sellainen vaikuttaa?
Mittaristosta vielä sen verran, että vedenlämpämittarin tuskin kuuluu seilailla ajossa?
Termari vaihdettu äskettäin ongelman takia, muttei vaikuttanut...
Saattaapi olla että mittarissa hämminkiä, vedet tosiaan lämpeää kuten kuuluukin kun mittaa paisuntasäiliöstä
Comment