Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 ajonesto temppuilee...

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    -96 taitaa olla erillisellä immoboksilla. Siinä tapauksessa immoemulator lienee helpoin. Vähän uudemmissa menee ohjelmoinnilla helpommin.
    Mulla on noita Immoemulaattoreita muutama hyllyssä.

    Comment


    • Joo, siinä on se erillinen immoboksi (valkoinen) , aika outoa kyllä että auto ei enää käynnisty tai edes pyöritä moottoria. Pitää varmaa ekana se immoemulattori asentaa ja tutkii sitten starttia yms.. voisin vaikka ostaa ne immoemulattorit sulta? Varmaa ajonesto hajos koko autosta kun mittariston ei myöskään tuu ajonestovaloa ollenkaan :D.. miten sen asennus sitten tapahtuu? Ja toimiiko sitten vikakoodien luku jos toi emulaattori on kiinni kun luin jostain että sitten ei pysty enää vikakoodeja katsomaan? En myös sitten tilaa sitä ajonestoantennia ja sitä johtoa jos immoemulaattoril saa jotenki ajoneston pois

      Comment


        Riippuu versiosta ja kytkennästä, että saako vikakoodit luettua. Mun emulaattorin kanssa vikakoodinluku toimii kun kytkee oikein.

        Comment


          Jos ei pyöritä moottoria, ei vika ole immossa. Minä saan ecusta ajoneston pois, jos tarve. Siitä ei silti nyt ole apua vaan vika on jossain muualla.

          Comment

          Working...
          X