Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 1995 farmarin tupakansytyttimen ongelma

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Audi A6 1995 farmarin tupakansytyttimen ongelma

Moi kaikille.
    Olen uusi jäsen ja kysyisin seuraavanlaisesta ongelmasta teiltä neuvoa.
    Minun autossa ei toimi tupakansytytin ja en löydä mistään sen sulaketta, vaikka olen ettinyt sen paikkaa netin kautta ja ohjekirjakin on saksaksi.

Olen käynyt kaikki sulakerasiat läpi ja konehuoneen puolelta relerasiankin, mutta ei lue missään tupakansytyttimelle sulakketta :(
    Olisi kiva saada toimimaan se, kun pitäs saada virtaa puhelimelle ja navigaattorille.

Konepellin alla, kuskin puolella, vesikaukalossa olevassa rasiassa. Näin ainakin muissa c4:sissa.

Comment

Varma en ole mutta tämän mukaan tuulilasikaukalosta löytyisi, tosin yhden tiedon mukaan se olisi istuinlämmittimien piirin sulake, voihan se tietysti olla samassakin. Sisällä olevassa sulaketaulussa näyttäisi olevan paikassa 8 myös tupakansytyttimen sulake, samassa piirissä myös takakontin valo ja jalkatilojen valot. Varmaan noissa on eroa, riippuen puhutaanko etumatkustajien vai takamatkustajien sytyttimestä. Tarkasta nyt kuitenkin molemmat.

Comment

kiitos paljon neuvoista ja palanut sulake on nyt vaihdettu ja tupakansytytin sekä peräkontin valokin toimii :)
        Seuraava projekti olisikin sitten vetokoukun asentaminen ja siinäpä pähkäilemistä riittääkin :D

Comment

Working...
        X