Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

MMI 2g high + Webasto yms?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • MMI 2g high + Webasto yms?

    [SIZE=2]Onko kukaan perehtynyt Telestartin toimintaan alkuperäisessä webastossa? Sain paritettua telestartin peruslähettimen, mallia Webaston orkkis T90. Sitä olen vain kerran kokeillut ja näyttää siltä, että telestartilla käytettäessä webasto lämmittää vain moottorin, ei ollenkaan sisätiloja. Saako kotikonstein ohjelmoitua myös sisätilan lämmityksen päälle?

    [SIZE=2]Sitten vielä MMI kysymykset:
    Onko kellään ylimääräistä toimivaa cd-vaihtajaa? Näyttää olevan hanskalokeron joulukuusi kaput. Käytin sulakkeet irti ja ei auttanut. Ei ota levyä sisään eikä muutenkaan reagoi. Luin jostain, että uudempi mp3 versio kävisi suoraan tuon tilalle? Olisi mukava päivittää MMI uudemmaksi joskus.

    MMI:n turhakkeena on myös TV-viritin. En saanut ainakaan valikoista kaiveltua digi-ominaisuutta. Ei lienee noin vanhassa sitä ole olemassakaan?
    [/SIZE][/SIZE]

  • #2
    Itsellänikin on 6cd:n vaihtaja hajallisena hanskalokerossa, ja mielenkiintoa olisi se päivittää mp3 malliin. eBay on pullollaan noita perusmallin cd-vaihtajia, ja eivätkä ole edes kalliita. mp3 malliin en ole perehtynyt, että onko sitä saatavilla.

    Minulla on alkuperäinen weba myös ja siinä telestart T90, sisätilat lämpeää itselläni kyllä sekä kaukosäädöllä että MMI-valikosta käynnistettynä. Luulis VCDS:llä saavan ohjelmoitua?

    Comment


      #3
      Eikös se ämpäreitä soittava malli ole MMI-3G laitteita, siis ainakin orginaali?

      Digiviritin on oma boxi siellä takaloosterissa, tuskin on vakiona vm 2005, voi toki asentaa jälkikäteen ja vaatii lisäksi pikkaisen jumppaa VCDS:llä. Mulla tökkäsi asennusinto puuttuvaan johtosarjaan. Siis tuo hybridiviritin olis kyllä hyllyssä...

      Comment


      • #4
        Minä olin lukevinani jostain, että mp3 malli ois jo -05 lopussa valmistetuissa MMI-high malleissa, mut faktaks en tätä tietoo mene väittämään. Siellä jossain oli myös juttua, että se kävisi heittämällä hanskalokeroon. Tietty voi vaatia uudemman ohjelman... eli pitäis ilmeisesti kaivella toimiva perus jukeboxi, jolla ensin päivityksen tekee.

        Comment


        • #5
          Onko vinkkejä kuka Kuopion seudulla osais VCDS:llä ohjelmoida tuon telestartin MMI:n älyyn? Muukin kuin Laakkonen...

          Comment

          Working...
          X