Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C5 sähkölasit lakkasivat toimimasta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Ovipahvi ei ole kummoinen puuha irrottaa jolloin saat suoralla virralla ajettua lasin kiinni, ellei moottori ole kappaleina.
    Todennäköisesti johtosarjan saa tosiaan johtosarjana johon kuuluu vähintään joka lasin johdot, jolloin hintaa kertyy todennäköisesti suhteellisen mukavasti.

    Omassanikaan ei toimi automaatti aukasu oikeanpuolen takalasissa eikä kaukosäädöllä vänkärin lasi, täytyy varmaan tuolle boxille kaivautua kun kerkiää.

    Comment


    • #32
      Johtosarjat pitäisi saada ovi kerrallaan, siellä haitarissa oli auton puolella liittimet joista oven johdot saa irti.

      Comment


      • #33
        No perhana. Luin nyt vasta tuon pta:n linkin ja huomasin että siellä sanottiin mukavuusboksin olevan kuskin jalkatilassa. Mun muisti väitti sen olevan apukuskin jaloissa ja sieltä mä nyt etsin kosteutta, eli olinko väärässä. Boschin korjaamoskanneri ei löytänyt koko "keskusmod. mukavuus" laitetta, olisiko pitänyt?

        Comment


          #34
          Ei välttämättä. Riippuu vähän skannerista, jos VCDS/Vag-com ei löydä niin kannattaa huolestua.

          Comment


          • #35
            Elikkä mulla on täälläkin mainittu ongelma 14 sulake palaa. Vikaa ei löydy, oon kattonu sen mukavuus boksin ei oo kosteutta. Kuskin oven kurttukumin sisältä ne johot katottu ehyet, niinku penkinkin johdot ehyet. Vänkärin puolelta on kans kumin sisään katottu ja yritetty vikaa löytää ei löydy. Onko enää ideoita?? Mistä ne ovien johto sarjat lähtee jos sais liittimen irti ja keräis oven sisään ne johdot ja kokeilis eka viel tarkemmalla tarkistuksella löytää vikaa??ja onko tietoa kuin kalliita ois sinne oviin ne johtosarjat? Jos ne ei kovin kalliita oo nii lähtis eka ne uusimaan.

            Comment


            • #36
              Vasemman puolen takaikkunan kytkin ei tahdo toimia, katselin sitä ja siellä on 1 pinni poikki mutta liittimestä huomasin ettei siihen pinniin tule edes johtoa.

              Kuskin kytkimestä takaikkuna menee alas ja ylös.
              Ostin uuden kytkimen, ei toimi sekä kun uuden laittoi niin kuskin kytkimeltä takaikkuna ei laskeudu tai nouse, vanhalla kytkimellä taas kuskin paikalta toimii mutta itse takaa ei...

              Vähän outoa että uusi kytkin tekee noin että edes kuskin paikalta ikkuna ei sit toimi?

              Ei kait ikkunoille erikseen mitään sulaketta ole? Vai? Aikaisemmin kytkin toimi mutta muutaman kerran kun ovipaneelin irroitteli niin sit lopetti toimimasta...

              Comment


              • #37
                Taitaa olla kuskin kytkimissä sitten vika kerta kun painaa tuon lapsilukon pohjaan niin takaakin kytkin toimii?

                Comment


                • #38
                  Oikea takalasi ei pelaa

                  Nostimen kytkimet ei edessä eikä takana nosta ei laske ikkunaa. Ei kuulu ääntäkään. Onko vika silloin oven sisällä nostimessa, sen moottorissa? Mistä aloittaa?
                  Paha repiä paneelia turhan takia. Onko ehdotusia?
                  Audi V6 avanti 2.4, vm. 2002, farmari.
                  Viimeksi muokannut Killeri; 1.2.2024, 19:46. Perustelu: Otsikko ei ole osa viestiä.

                  Comment


                    #39
                    Kannattaa ihan ensiksi katsoa se oven johtosarja. Itse juuri eilen korjasin samaisesta ovesta johtoja kun ikkuna ei liikkunut mihinkään

                    Comment

                    Working...
                    X