Eilen tilasin juuri tuon g17 anturin britti ebaystä. Toisinsanoen tämän keulasta löytyvän anturin. Maksoi n.16€ postikuluineen. Ja aitoa vag tavaraa.
Myyjä oli muistaskseni joku: sgt*autoparts.
Mites muuten tämän anturin yhteys toimimattomaan ilmastointiin?
Lo:lle kun laittaa niin puhaltaa jääkylmää, mutta kun pykälällä nostaa esim. 18º niin rupeaa puhaltamaan lämpimän kuumaa!?
Pikselivikainen ajotietska näyttää ulkolämp. Kymmeniä asteita pieleen, liian kylmää.
Kylmäaineet tsekattu ja nuo hommat kondiksessa!
Olisi kiva saada ilmastointi tikkiin kesäksi. Oli näin jo ostaessa, eli korjailu yritykset vasta aluillaan.
Vaikuttaa ilmastointiin. Minulla näytti mittari kans mitä sattuu ja puhalsi ilmastointikin sitten ihan mitä sattuun sisälle. Ilmastointi ottaa käsittääkseni kahdesta anturista lämpötilan. Sieltä puskurin edestä ja sitten ennen puhallinmoottoria on toinen anturi.
Katsoppa onko anturille tuleva johto nirhautunut siitä kohti, kun se tulee syylärin välistä puskurin puolelle.
Minulla piuha olis sieltä rikki ja aiheutti nämä lämpötilojen seilailut.
Tervehdys!
Tänään mulla lämpömittäri näytti amerikan asteikolla lämpöä. Mistä moinen voisi johtua? Auto on ihan "suomi" auto. Auto siis tuo profiilin kulkine.
Press and hold the recirculation button. Then press the temperature up (+) button to switch between degrees Celsius & Fahrenheit on the Climate Control Temperature and Instrument Panel Outside Temperature displays.
Ohje on B5:lle, mutta muistaakseni toimii myös C5:ssä.
Autossa on siis kaksi lämpötila-anturia. Toinen puskurin ja syylärin välissä, ja toinen raitisilmasuodattimen takana mistä otetaan raitisilma ohjaamoon?
Osaisikohan kukaan määritellä/ohjeistaa tarkemmin tämän toisen paikkaa? Siis sen joka on tuolla raitisilmasuodattimen takana. Luin jotain englanninkielistä ohjetta, mutta ei nyt ihan selvinnyt. Siinä se otetaan pois jostain hanskalokeron takaa, mutta pistää takaisin konetilan puolelta. http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2804901:
Ja ymmärsinkö oikein että toisen anturin voi vain nyppäistä pois? Vai onko se vaan testimielessä ja sitten pitäisi kyllä vaihtaa uusi tilalle.
Comment